teruggestuurde modem en decoder worden niet gecrediteerd?

  • 13 May 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hallo,

 

Mijn naam is Stephane Noto en ben al sinds 2016 klant bij proximus. Alles is jaren goed verlopen buiten af en toe een factuur die iets te laat betaalt werd maar bon zonder grote problemen .Maar eind juni 2022 begonnen de problemen. Om het nog eens kort uit te leggen .mijn vriendin en ik hadden een abonnementsprijs bij proximus Maar op 29 juni  is mijn vriendin plots overleden (in bijlage vind u de overlijdensakte) en ik zat op dat moment vast in detentie in de gevangenis van Brugge (in bijlage detentieattest).Heb dan vanuit de gevangenis geprobeerd om alles onmiddellijk stop te zetten wat ook niet juist verliep .In maart 2023 toen ik wist dat ik zou vrijkomen heb ik met jullie contact opgenomen om alle schulden te vereffenen  zodanig dat ik een nieuw contract kon afsluiten.Heb +- voor 350€ openstaande facturen betaalt .Het enige  wat ik volgens een medewerker van jullie moest doen was die toestellen terugsturen zodat ze zouden gecrediteerd worden en die laatste openstaande schuld van 248€ vr die toestellen zou vereffend worden 

En nu zegt men dat ik die te laat terug stuurde maar ben pas sinds 4april 2023 vrij dus vroeger kon niet .Dit is een uitzonderlijke en ongewone situatie geweest maar blijkbaar op een beetje begrip hoef ik niet te rekenen .Week na week de mooie beloftes van de medewerkers en nu dit .Dit is nu al de 7de week dat ik zonder televisie ,internet en telefonie zit om zot van te worden .Ook wil ik meedelen  dat ik sinds 2023 kankerpatiënt ben en met het verlies van mijn vriendin hoeft dit echt nt meer vr mij .En nu als alleenstaande geniet ik van een verhoogde tegemoetkoming bij de cm dus financieel heb ik het sowieso niet breed.

Met vriendelijke groeten en Hopend op begrip betreffende deze situatie Stephane Noto 

Gaat over gsmnummer 0490/50****


2 reacties

@Stef1108 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen, als ze maandag hier de draad terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Stef1108 

Beste,

er is inmiddels een dossier lopende om een regeling te treffen ivm de aanrekening van de toestellen, want de boekhouding hierrond is volledig afgesloten.

Collega die zich hiermee bezig houdt, zal je contacteren.

Groeten

Tina

 

Reageer