Hallo,
Mijn naam is Stephane Noto en ben al sinds 2016 klant bij proximus. Alles is jaren goed verlopen buiten af en toe een factuur die iets te laat betaalt werd maar bon zonder grote problemen .Maar eind juni 2022 begonnen de problemen. Om het nog eens kort uit te leggen .mijn vriendin en ik hadden een abonnementsprijs bij proximus Maar op 29 juni is mijn vriendin plots overleden (in bijlage vind u de overlijdensakte) en ik zat op dat moment vast in detentie in de gevangenis van Brugge (in bijlage detentieattest).Heb dan vanuit de gevangenis geprobeerd om alles onmiddellijk stop te zetten wat ook niet juist verliep .In maart 2023 toen ik wist dat ik zou vrijkomen heb ik met jullie contact opgenomen om alle schulden te vereffenen zodanig dat ik een nieuw contract kon afsluiten.Heb +- voor 350€ openstaande facturen betaalt .Het enige wat ik volgens een medewerker van jullie moest doen was die toestellen terugsturen zodat ze zouden gecrediteerd worden en die laatste openstaande schuld van 248€ vr die toestellen zou vereffend worden
En nu zegt men dat ik die te laat terug stuurde maar ben pas sinds 4april 2023 vrij dus vroeger kon niet .Dit is een uitzonderlijke en ongewone situatie geweest maar blijkbaar op een beetje begrip hoef ik niet te rekenen .Week na week de mooie beloftes van de medewerkers en nu dit .Dit is nu al de 7de week dat ik zonder televisie ,internet en telefonie zit om zot van te worden .Ook wil ik meedelen dat ik sinds 2023 kankerpatiënt ben en met het verlies van mijn vriendin hoeft dit echt nt meer vr mij .En nu als alleenstaande geniet ik van een verhoogde tegemoetkoming bij de cm dus financieel heb ik het sowieso niet breed.
Met vriendelijke groeten en Hopend op begrip betreffende deze situatie Stephane Noto
Gaat over gsmnummer 0490/50****