Vraag

terugbetaling geanulleerde bestelling

  • 21 April 2023
  • 10 reacties
  • 118 Bekeken

Goedemiddag

 

Ik bestelde en betaalde online een iPhone 14 plus, omdat de website aangeeft dat deze snel geleverd zou worden. Na 2 dagen was mijn bestelling nog steeds niet te zien in de app waardoor ik via de chat gevraagd heb deze te annuleren. Dit duurde veel te lang dus ik heb het toestel in de winkel gekocht.

 

Intussen wacht ik al enkele dagen op de terugbetaling, vandaag contact gehad met de chat en die vertelde me dat ik 8 weken moet wachten hierop?! 
 

Dit lijkt me onmogelijk!


10 reacties

@Biscops 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Alle gevraagde info is aangevuld

Reputatie 7
Badge +3

@Biscops . Ik zie geen geannuleerde bestellingen, mag ik van u het bestelnummer? Dank je wel

Ik heb zelfs geen bevestigingsmail gekregen maar wel de €299 betaald

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Biscops dossier 52474064 is in behandeling bij de juiste dienst, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Hartelijk bedankt Heidi!

Ik ben 2x opgebeld door Proximus maar kan niet terugbellen op deze nummer

Daarnaast zouden ze bij jullie intussen moeten weten dat ik niet kan spreken..

als ik iemand anders in mijn plaats laat bellen doen ze steeds moeilijk

Goedemiddag

 

ik ontvang nu al 3-4 dagen telefoon van Proximus, 3x per dag

vandaag heb ik de telefoon kunnen opnemen elke keer, dan krijg ik een bandje dat zegt wij verbinden u door met een van onze operatoren. Daarna verbreekt de verbinding

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Biscops dan loopt er iets mis met het geautomatiseerd systeem, ik informeer de betrokken dienst. Onze excuses!

Reageer