ONS VERHAAL
verhuis aangevraagd 5 weken op voorhand
Op de afgesproken dag komt er een slome technicus van Proximus langs om onze aansluiting op fiber te voltooien op ons nieuwe adres
Na een vijftal minuten volgende opmerking van deze technicus
IK KAN NIETS VOOR U DOEN ER MOET EEN FIBERSPECIALIST VOOR U LANGSKOMEN ER SCHEELT IETS MET ONS NETWERK ER MOET EEN TECHNISCHE INTERVENTIE OP ONS NETWERK
UITGEVOERD WORDEN
GEVOLG: van 20/07 tem03/08 zonder degelijk internet (via 3g)en tv en zonder huistelefoon
Dindag ll komt dan eindelijk de specialist Fiber langs die tot onze grote verbazing zegt dat er helemaal niets scheelt met onze installatie en er helemaal geen technische interventie dient te gebeuren en in een mum van tijd onze aansluiting op het fiber netwerk uitvoerd
Besluit Omdat we gedurende een tweetal weken zeer en ik bedoel zeer beperkt van de diensten van Proximus hebben genoten verwachten we dan ook dat op onze eestvolgende factuur hiermee rekening word gehouden
Groeten