Sinds kort krijg ik wekelijks een aanrekening van 4,99 EUR van VR360. Hoe kan ik dit stoppen, ik heb mij hiervoornooit voor ingeschreven.
klacht indienen bij
vr360 id398 | Content Trend Platform S.L. | be.support@content-trend.com | +32 800 11 739 |
|
Normaal moeten ze hierop reageren, en de Proximus forumedewerkers kunnen altijd een klachtendossier opstellen tegen hen. |
gewoon ter verder info geef ik je nog een ander voorbeeld mee
wekelijkse aanrekening van 4.99 euro | Proximus Forum
daar vind je ook de linken om bvb de diensten door derden stop te zetten enz, maar je kunt niet per dienst (bepaalde dienst)stopzetten
Iedereen bedankt voor te helpen.
Het document is reeds ontvangen
klacht indienen bij
vr360 id398 | Content Trend Platform S.L. | be.support@content-trend.com | +32 800 11 739 |
|
Normaal moeten ze hierop reageren, en de Proximus forumedewerkers kunnen altijd een klachtendossier opstellen tegen hen. |
gewoon ter verder info geef ik je nog een ander voorbeeld mee
wekelijkse aanrekening van 4.99 euro | Proximus Forum
daar vind je ook de linken om bvb de diensten door derden stop te zetten enz, maar je kunt niet per dienst (bepaalde dienst)stopzetten
Al 2 mails gestuurd naar hen en 2x gebeld. Tot op heden nog geen respons mogen ontvangen. Al enkele maanden een factuur met wekelijks 4.99 euro erbij.
Heb (EINDELIJK) na oeverloos telefoneren en rond mailen heb ik wel (eventuele nieuwe) diensten kunnen blokkeren.
Maar momenteel krijg ik dit abonnement van VR360 niet gestopt. Kan iemand mij hiermee helpen?
Van zodra iemand van deProx forumleden hier de draad opnemen kunnen ze u hierbij verder helpen.
we zullen een klacht indienen bij deze dienst
Graag al je klantgegevens, betrokken gsm nummer enz invullen in je profiel
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
vriendelijke groeten
Tina
Ik heb nu ook gemerkt dat ik sinds 2 maanden het zelfde probleem heb dat er wekelijks 4,99 EUR voor die VR 360 aangerekend wordt. Ik heb deze dienst ook nooit gevraagd of gebruikt. Ik heb zoals hiervoor aangegeven mijn profiel bijgewerkt en het probleem vermeld in het vak 'ticket'. Ik heb ook een mail verstuurd naar het mailadres hierboven vermeld. Hopelijk kan deze ongevraagde extra kosten vlug stopgezet worden.
Wow ik heb intussen al een reactie ontvangen op mijn mail en een bevestiging dat deze VR 360 dienst is stopgezet. Prima service! Bedankt.
Ik heb hetzelfde probleem sinds begin augustus en heb dit pas opgemerkt bij de ontvangst van mijn laatste factuur. Hebben jullie de onterecht, aangerekende bedragen effectief betaald?
Ter info: het is deze derden dienst die de rekening aan proximus doorstuurt ter inning.
via deze link vind je ook veel informatie
Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus
Heb je al reactie gekregen als je klacht ingediend hebt tegen deze dienst, want zij zijn verplicht te reageren.
Morgen kunnen de Prox forummedewerker dit verder bekijken en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
beste,
graag klacht indienen bij de betrokken 3rd party zelf,
Jullie gsm nrs maken deel uit van een pack van een overheidsdienst.
zie de link van Martin, hier vind je de nodige info om de betrokken partij te vinden
3de partijen zijn wettelijk verplicht te reageren en klachten correct af te handelen.
Indien nodig kan je ook info vragen via je personeelsdienst, zij hebben normaal gezien een contactpersoon voor mobile bij Proximus.
Hopelijk wordt het snel opgelost.
vriendelijke groeten,
Tina
beste,
graag klacht indienen bij de betrokken 3rd party zelf,
Jullie gsm nrs maken deel uit van een pack van een overheidsdienst.
zie de link van Martin, hier vind je de nodige info om de betrokken partij te vinden
3de partijen zijn wettelijk verplicht te reageren en klachten correct af te handelen.
Indien nodig kan je ook info vragen via je personeelsdienst, zij hebben normaal gezien een contactpersoon voor mobile bij Proximus.
Hopelijk wordt het snel opgelost.
vriendelijke groeten,
Tina
Ik ben ook klant via een dienst van de overheid Heb mijn gegevens in mijn profiel gezet.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.