Beantwoord

Sociaal tarief

• 21 mei 2021
  • 9 reacties
  • 108 Bekeken

Ik heb mijn moeder als klant aangebracht.

Ze had een sociaal tarief bij de vorige leverancier, jullie zouden dit overnemen, ik had hierover nog een mail gestuurd maar heb hier geen antwoord op gekregen.

Nu is het eerste factuur gekomen, en het sociaal tarief is niet toegepast.

Ik heb naar de klantendienst facturatie hiervoor gebeld, deze kunnen mij totaal niet verder helpen, omdat mijn moeder niet naast mij zit, terwijl dit al beloofd was voordien.

Ik vraag niet om producten te wijzigen, enkel om het beloofde voordeel te verkrijgen.

Nu moet ik mij nog verplaatsen om dit in orde te krijgen.

Wat een service

Mvg,

Ann

icon

Beste antwoord door tina.b 16 juni 2021, 11:43

@Ann_081 

de inleiding voor het sociaal tarief op haar actieve prod was niet correct uitgevoerd, excuses

vanaf 1 juli zou het wel goed moeten zijn

voor de voorbije tijd heb ik een correctie gemaakt

ik volg het zelf nog even mee op voor alle zekerheid. 

vriendelijke groeten

Tina

Bekijk origineel

9 reacties

TUI: Sociaal tarief | Proximus - 

sociaal-tarief | Proximus-Forum

proximus forummedewerkers kunnen je ook verder helpen straks als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 Noteer je even de klantgegevens (klantnummer, naam, adres, geboortedatum) van jouw mama in de profielgegevens in het veldje ‘ticket’? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

Ik heb de gegevens doorgegeven, wil je mij zeggen waarom het geweigerd is.

Mvg,

Reputatie 7
Badge +2

@Ann_081 

de inleiding voor het sociaal tarief op haar actieve prod was niet correct uitgevoerd, excuses

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus medewerker

Sociaal tarief | Proximus

De optie sociaal tarief start in de maand die volgt op de activering van de optie. Als je dossier aanvaard wordt, zul je een bevestigingsbrief ontvangen. In geval van weigering, zal het BIPT je op de hoogte brengen van zijn beslissing.

Voor zover mij bekend dient het BIPT u per brief op de hoogte te stellen van de weigering (en de reden ervan)

Sociaal tarief | BIPT

Het sociaal tarief moet je aanvragen bij jouw operator, die je zal inlichten over de eventuele kortingen naargelang van jouw tariefformule. 

Voor vragen over de toekenningsvoorwaarden kan je bij onze medewerkers terecht van maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur op het nummer 02 226 89 41.

Edit: blijkbaar is het toch in orde gekomen cfr info tina.b

@Ann_081

vriendelijke groeten

Tina

@Ann_081

vriendelijke groeten

Tina

We zijn nu wel al 3 facturen verder

Mvg,

Reputatie 7
Badge +3

@Ann_081 We zijn 3 maanden, maar 2 facturen verder. Tina heeft de nodige rechtzettingen gedaan. Een creditnota van €26,66 werd opgemaakt en per mail verstuurd. Deze is ook reeds beschikbaar via MyProximus. Groetjes, Antonella

Dankjewel

Reageer