Beantwoord

Recht op getrouwheidskorting

  • 12 January 2024
  • 11 reacties
  • 237 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik ben al jaren vaste klant.

Waarom krijg ik geen getrouwheidskorting ?

Op mijn factuur is daar niets van te zien.

Mvgr. Roske

icon

Beste antwoord door tina.b 15 January 2024, 15:12

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge

Waarom wordt er nièt gereageerd ?

Ben ik dan geen klant zoals alle andere gebruikers ?

@roske.vdd 

Ter info:

De proximus forummedewerkers zijn niet constant online en in real time bezig op het forum, dus wat geduld.

Als ze maandag terug op het forum komen zullen ze wel controleren als je daar al recht op hebt en je hierbij verder helpen.

Reputatie 3
Badge

OK , in ben in “blijde verwachting”

Goede avond. mvgr.

Reputatie 7
Badge +3

@roske.vdd 

beste,

je hebt van feb 2022 tot mrt 2023 wel een getrouwheidskorting gehad.

ik doe aanvraag om deze opnieuw te activeren voor 12m.

je krijgt mail als bevestiging indien actief 

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge

YES  !

Mijn  “in blijde verwachting “  is volbracht !

Ik ben bevallen van een zo verwachte getrouwheidskorting . :-)

Dank u wel !

Hier eveneens het geval. We genoten van een getrouwheidskorting, maar die viel in december weg. Wij zien ook graag deze korting op ons Flex pack gsm+fiber opnieuw op onze facturen verschijnen.

 

Vriendelijke groeten,

Renata

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Renata vul je in het klantprofiel de gegevens aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge

Hallo , bij mijn weten moet iedere gebruiker een eigen topic opstarten en NIET INBREKEN OP iemands anders  topic.

Ik ben roske .vdd en NIET Renata !

Ik heb trouwens nog géén bevestiging gekregen per email dat mijn getrouwheidskorting van amper 5€ in actie gezet is.

Wèl een brief gekregen met daarin de vermelding van een email adres dat reeds 10 jaar NIET meer bestaat.

Ik heb dat ook vermeld in privé ticket , is er dan géén communicatie tussen de verschillende diensten van proximus?

Met vriendelijke maar geïrriteerde groet, roske.vdd

Reputatie 7
Badge +3

@roske.vdd Op 15/01/24 is order R000000110000SCWLU ingeleid voor de getrouwheidskorting.Korting gaat zichtbaar staan op de factuur van februari.Groetjes,Joel

 

 

Klantprofiel werd bijgewerkt, hopelijk is het nu in orde. Alvast bedankt!

 

@roske.vdd Ik was niet op de hoogte van de regel dat iedereen zijn eigen topic moet starten en niet mocht inpikken - ‘inbreken’ vind ik ietwat een overdrijving - op dat van een mede-gebruiker. Ik zal ook de term ‘forum’ fout begrepen hebben, ik dacht dat het een plaats was waar er uitgewisseld kon worden binnen een gemeenschap (in dit geval van Proximus-gebruikers). Wel bedankt dat je mij zo vriendelijk terecht wees. Ik blijf aan mezelf werken. Fijne avond! 

Reputatie 7
Badge +3

@Renata  Het order is gelanceerd. Je krijgt hiervan een bericht. Groetjes

Reageer