Skip to main content
Vraag

Proximus mail:betaling geweigerd.

  • 22 januari 2022
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Krijg in het frans een mail dat mijn betaling geweigerd is en bij niet betaling mijn abo afgesloten word.

Alles is reeds lang betaald.Graag nazicht;

Kl.nr 65****.

5 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • 22 januari 2022

Op → MyProximus – Klantenzone | Proximus kun je ook zien of er een opestaande betaling is

Het is toch geen phishing mail dat je gekregen hebt?

Pas maandag komen de Pro medewerkers hier terug langs.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 22 januari 2022

Heb op mail geantwoord maar mail adres blijkt niet te bestaan.Er zijn geen openstaande betalingen.

Wacht tot maandag.


Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 452 reacties
  • 22 januari 2022

Ook mail gekregen,  maar is phishing mail, zeker niet op antwoorden en ik heb het al direct doorgestuurd naar verdachte mails, verdacht@safeonweb.be

 

de bedragen kloppen ook nooit in zo’n mail

afzender is ook niet proximus


Martin
  • 33062 reacties
  • 23 januari 2022

Dat was al bijna 100% zeker dat het om een phishing mail ging, want als er geen openstaande aanrekening meer aangeduid staat op MyProximus dan weet je hoe laat het is, ook via de app van safeonweb had ik vroeger al meldingen gekregen over talrijke Phishing mail in naam van Proximus!!!


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 24 januari 2022

@daddy_01 Je hebt geen openstaande facturen op jouw klantnummer. Ik vermoed ook dat dit om phishing gaat. Zeker niet op reageren.

Home | Safeonweb

Groetjes,
Antonella