Promotiekorting van 12,10 ‘uw trouw beloond telefoonlijn’ verliep op 31.01.22 .Vorige week gebeld opdat dit kan verlengt worden: antwoord uw korting loopt nog tot 28.02.22, gelieve begin maart terug te bellen? factuur van februari aangekregen promotiekorting geschrapt !!! vandaag 09/02/22 gebeld , klopt wel degelijk volgens uw collega,verschillende keren werd er geprobeerd dit recht te zetten lukte niet ; niemand bereikbaar om dit te verhelpen , na 30 minuten verbinding verbroken ,kan dit nu echt niet rechtgezet worden ? Zijn al 40 jaar trouwe klant, maar echte klantenbinding is blijkbaar niet van toepassing van dit bedrijf
FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen om dit in orde te brengen, van zodra ze hier de draad opnemen.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.