Reeds enkele weken terug had ik telefonisch contact omtrent foutieve facturen. Ik had namelijk de wvl promo aangegaan van € 49 per maand. Echter werden er reeds maanden te veel gefactureerd en betaald, mij werd verteld dat Netflix er onterecht bijgeteld werd wegens interne fout, kan kloppen, familie en vrienden van mij hadden hetzelfde voor. Daarbij werd mij verteld de volgende factuur niet te betalen omdat er een credit nota ging volgen (ook familie en vrienden kregen dit te horen na het bellen met de helpdesk). Ik had ook gevraagd om me op de hoogte te houden hieromtrent, hoe dit verder zou verlopen, dit werd me ook beloofd. Echter tot op heden heb ik NIKS ontvangen. Geen mail van verder verloop, geen credit nota, ... Wat ik wel krijg, is een melding dat mijn factuur datum verlopen is. Graag een snelle en correcte oplossing.
Dag
Ter info: Mss ondertussen al eens kijken op http://myproxius.be of dit credit daar terug te vinden is.
Hallo, ik heb mijn klantgegevens verder aangevuld in het forumprofiel.
Nee geen credit nota in myProximus, enkel de waarschuwing van vervallen factuur.
Alvast bedankt voor de snelle reactie
Dag
Okay, bedankt voor de moeite.
Prettige nieuwjaarsfeesten toegewenst!
Dag
Hallo, en de facturen van oktober en november? Uw collega had telefonisch bevestigd dat ook voor deze maanden reeds Netflix te veel werd gerekend.
Alvast bedankt voor de moeite.
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.