Vraag

Prijsverhoging

  • 21 april 2018
  • 8 reacties
  • 333 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Sinds januari is het abonnement alweer gestegen, ik heb hierover een mail gestuurd naar Proximus maar nog steeds geen antwoord. Ik heb voor de maand januari ook slechts het oude bedrag van vorig jaar betaald. Voor de andere maanden heb ik het gefactureerde bedrag betaald. Zijn er nog mensen die niet akkoord zijn met die jaarlijkse prijsverhogingen en is er iets aan te doen?

8 reacties

Badge +3
Het is in okt/nov aangekondigd geweest, wie niet akkoord is kan altijd zijn abo opzeggen.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Gwen, aan de aanpassingen van deze prijsstijging is helaas niets te doen. Deze wijzijgingen werden op de factuur van november aangekondigd. Kan je het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijk ik na of we hier je email over kunnen terugvinden. Groetjes Freya
Reputatie 6
Badge +1

Proximus verhoogt alweer op 1 januari verschillende van zijn tarieven. Dat blijkt uit nieuwe prijslijsten die de telecomprovider op zijn website heeft gepubliceerd. Onder meer de packs Tuttimus en Familus worden duurder. Oudere packs worden ook duurder. Alleen wie internet heeft met GSM blijft buiten schot. En weer staat er niets tegenover. Geen snelheids en uploadverhoging. Onbeperkt bellen voor de vaste lijn ook niet. Alleen hebben ze de downloadlimiet verhoogd voor de packs alleen. Wij ouderen zijn weer de pineut 🤨😪

Reputatie 7
Badge +3

Geachte heer Fabrice Gansbeke,

Ik vrees tot op heden op mijn locatie niets maar dan ook niets van dergelijke massale investeringen te hebben gemerkt. Vermits het magische jaar 2020 met de stiptheid van een Japanse kogeltrein en de precisie van een Zwitsers uurwerk in aantocht is, is het vermoedelijk meer dan tijd om de handen uit de mouwen te (laten) steken om de EU Directive met betrekking tot breedband internet (100% 30 Mbps & 50% 100 Mbps) in het Proximus netwerk tot realiteit te brengen.

Met de meeste hoogachting,

 

Net als vorig jaar trekt Proximus zijn prijzen met Nieuwjaar op. 'We moeten jaarlijks massaal investeren om ons netwerk van de toekomst te bouwen, bijvoorbeeld voor fiber en binnenkort voor 5G', geeft woordvoerder Fabrice Gansbeke als reden voor de prijsverhoging.

Ref.:

https://moneytalk.knack.be/geld-en-beurs/proximus-verhoogt-prijzen-op-1-januari/article-news-1528609.html?utm_source=Newsletter-05/11/2019&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBCASHNL&

 

 

In grote steden alleen zie ik iets veranderen waar fiber aangelegd wordt.

voor wie nog graag wat leest over de mening van anderen > klik hier

Reputatie 6
Badge +1

Een ding snap ik niet, hoe weinig klanten hier op reageren. Lijkt wel dat er geen armoede meer is. Electriciteitstarieven, dienstencheque, kinderbijslag, watertarieven en nu dit erbij. Instanties zeggen dat er meer armoede is, maar je hoort niemand klagen als prijzen omhoog gaan. 
Dus kloppen deze cijfers dan nog 🤔 Of zijn er zoveel vangnetten in ons systeem die al deze prijsverhogingen compenseren 😉 Weet het zelf niet meer 🤔

Er zijn nochtans al reacties genoeg gekomen vroeger en nu via alle media (testaankoop en ga zo maar door) op de prijsverhogingen die de operatoren jaarlijks toepassen, dus ik denk dat je daaruit al genoeg kunt uit concluderen, nee?

Reputatie 6
Badge +1

Eigenlijk niet. Organisaties kunnen dit alleen maar aangeven, zijn de klanten zelf die hier op moeten reageren anders gebeurd er gewoon niets 😉🤨 

Reageer