pre order iphone 15 pro geanuleeerd?

  • 17 September 2023
  • 10 reacties
  • 217 Bekeken

Reputatie 2

Ik had gisteren via de mediamarkt in Hasselt een iphone 15 pro pre ordered met abonnement . Dan kreeg ik een mail met een link om mijn bestelling af te ronden, ik heb betaald en mijn geld is van de rekening gegaan maar inneens krijg ik na die betaling het scherm dat er iets fout is gegaan en volgend daarop een mail dat het geannuleerd is ‘Annulering van niet-bevestigde contracten in uw bestelling’

kan iemand mij helpen? Ik heb daarna zelf opnieuw een pre order via de site geplaatst maar dit ziet er ook heel gek uit als ik het open..


10 reacties

pas maandag komt hier iemand van PX zelf terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@Silkedc  Ja er zijn inderdaad problemen geweest met de website vanwege het succes. Jou order is goed doorgekomen en zit in ons systeem.. Ik laat je het ordernummer geworden.

Reputatie 2

Bedankt! Kan ik deze order ook raadplegen? Want als ik via mail naar de link ga kom ik op een foutmelding uit.

Reputatie 7
Badge +3

@Silkedc Als het order volledig verwerkt is krijgt u automatisch een track&trace van bpost om uw bestelling verder op te volgen.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Er is mijn net gezegd dat die vandaag geleverd gaat worden maar ik heb nog geen track en trace, ben benieuwd

Dan wil dit eigenlijk zeggen dat Bpost het pakje nog niet binnengekregen heeft voor verdere verwerking!

Reputatie 2

Kan er nu wel een moderator mij vertellen wanneer die effectief gaat geleverd worden? Aangezien vrijdag gezegd was geweest maar ik nog steeds niets hoor..

Reputatie 7
Badge +3

@Silkedc 

we wachten op nieuwe leveringen van Apple, niet alle types toestellen werden in voldoende aantallen geleverd.

Excuses voor het wachten

Groeten

Tina

Reputatie 2

@Silkedc

we wachten op nieuwe leveringen van Apple, niet alle types toestellen werden in voldoende aantallen geleverd.

Excuses voor het wachten

Groeten

Tina

Dag Tina, ik las hier bij verschillende personen dat ze een mailtje hadden ontvangen dat hun toestel momenteel niet op voorraad is, ik heb dat nog niet ontvangen, kan het zijn dat ik dat mailtje dan nog moet ontvangen? En alvast bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +3

@Silkedc 

vermoedelijk zal je nog bericht krijgen, hopelijk met geplande leverdatum :-)

duimen maar

groeten

Tina

Reageer