Vraag

pay&go limiet

  • 27 August 2021
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Ik wil graag mijn  betalingslimiet verhogen, maar als ik naar producten ga, krijg ik de melding "geen producten gevonden"  iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ? 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Mogelijks zult u van Proximus medewerkers geen reactie meer ontvangen voor maandagmorgen

Ik ga ervan uit dat u een apart MyPx account hebt voor één P&G

Via producten kan in principe blijkbaar wel één en ander gedaan worden (bv. extra data  anoniem bellen,...) maar aanpassing van “limieten” (welke?) zit er ook bij mij niet in

Ik wil graag mijn  betalingslimiet verhogen, maar als ik naar producten ga, krijg ik de melding "geen producten gevonden"  iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ? 

@MM3620 Valt wel nog voor zelfs als je een apart account hebt voor je P&G (voor ieder p&G nummer moet je een apart account aanmaken), zoals reeds aangehaald, en wachten tot maandag als een proximus forummedewerker hier terug langskomt en daarom best reeds zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen..

Ik wil graag mijn  betalingslimiet verhogen, maar als ik naar producten ga, krijg ik de melding "geen producten gevonden"  iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ? 

@MM3620 Valt wel nog voor zelfs als je een apart account hebt voor je P&G (voor ieder p&G nummer moet je een apart account aanmaken), zoals reeds aangehaald, en wachten tot maandag als een proximus forummedewerker hier terug langskomt en daarom best reeds zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen..

 

Enig idee wanneer ik een antwoord krijg van een proximus medewerker ? 

Normaal zouden ze al moeten gereageerd  hebben, hopelijk neemt morgen een prox medewerker hier de draad op dan!

Nog steeds geen reactie ... zeer jammer

Ik begrijp het inderdaad ook niet!!
Misschien dat er morgen  meer medewerkers op het forum langskomen!

Reputatie 7
Badge +3

@MM3620  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Het betalingslimiet voor derde diensten werd verhoogd naar het maximum bedrag van 250 euro. Groetjes, Antonella

Reageer