Ik wil graag mijn betalingslimiet verhogen, maar als ik naar producten ga, krijg ik de melding "geen producten gevonden" iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Mogelijks zult u van Proximus medewerkers geen reactie meer ontvangen voor maandagmorgen
Ik ga ervan uit dat u een apart MyPx account hebt voor één P&G
Via producten kan in principe blijkbaar wel één en ander gedaan worden (bv. extra data anoniem bellen,...) maar aanpassing van “limieten” (welke?) zit er ook bij mij niet in
Ik wil graag mijn betalingslimiet verhogen, maar als ik naar producten ga, krijg ik de melding "geen producten gevonden" iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen..
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zodat zij hier maandag direct mee aan de slag kunnen..
Enig idee wanneer ik een antwoord krijg van een proximus medewerker ?
Normaal zouden ze al moeten gereageerd hebben, hopelijk neemt morgen een prox medewerker hier de draad op dan!
Nog steeds geen reactie ... zeer jammer
Ik begrijp het inderdaad ook niet!!
Misschien dat er morgen meer medewerkers op het forum langskomen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.