Vraag

Packet move niet mogelijk? Enkel losse TV en Los internet als je van Familus komt.


Badge

Als zeer trouwe klant heb ik al jaren familus. Maar aangezien ik de telefoon toch nooit gebruik, wou ik ervan af. Ik verkoos het pakket internet+ TV + e-press + tv-replay. 60Euro per maand. Ik regelde dit telefonisch. Ik vroeg ze ook om de TV-replay plus te stoppen. Ik dacht dat alles goed verliep. Heel vriendelijke etc. Maar uiteindelijk kreeg ik een los pakketTV en een los pakket Internet en Geen e-press extra TV - replay plus. Weg is mijn gratis bonus film welke ik nog had staan. Ook geen gratis TV-replay meer. Maar wel een nieuwe installatiekost en een nieuwe installatieafspraak etc… Na ruim 1 week is dat nog steeds niet opgelost. Ik krijg nu zelfs een factuur van ongeveer 80 euro  Kostelijker dan het pakket familus.  Ik heb al bijna dagelijks naar Proximus gebeld en er verandert NIETS! Naar mijn mening lacht men de klanten letterlijk uit in hun gezicht, want met enkele kliks, zou dit zo opgelost kunnen zijn. NIET DUS.  Ik had enkel naar het pakket Internet+TV gevraagd van 60Euro per maand. (incl TV-replay en incl E-press)  Er hoeft daarvoor geen technicus langs te komen etc


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@martege 

excuses voor wat hier gebeurd is.

Ik heb gezien dat er een dossier is opgemaakt voor onderzoek en rechtzetting;

we zoeken nu een collega om dit op zich/haar te nemen en je te contacteren hierover.

Heb je dit bericht nog onder andere topics gepost ?

Vriendelijke groeten,

Tina

Badge

Beste, Ik ben dit op verschillende plaatsen beginnen melden, want als er totaal niets gebeurt en de proximus facturen komen binnen, dan slaat een mens in paniek. Men slaapt er niet van….
Vandaag een vriendelijke telefoon gekregen, hopelijk is het opgelost, want normaal was vrijdag voor mij de ultieme limiet. Ik ben bereid om te wachten tot maandag. Dat is dan net geen 14 dagen om iets heel eenvoudig opgelost te krijgen. Er zijn genoeg alternatieven op de markt 40Euro per maand (Scarlet) of 49Euro per maand (TV-Vlaanderen.) Allemaal triple toestanden met unlimited internet. Laten we hopen dat het opgelost is tegen maandag. 

Reputatie 7
Badge +3

@martege Het dossier is alvast in behandeling bij een dossierbeheerder. Groetjes, Antonella

Reageer