Via mijn werkgever kan ik genieten van 15 euro korting op internet maxi
Ik zou graag eerst meer duidelijkheid krijgen hieromtrent maar mijn email wordt niet beantwoord en via het telefoonnummer krijg ik franstalige communicatie.
Kan iemand mij helpen met mijn aanvraag
Met vriendelijke groet
Jessie
Bladzijde 1 / 1
E-mail naar wie of waar?
Als ik naar de helpdesk van proximus bel komt er toch rap een taalkeuze dacht ik. Maar ik bel niet vaak meer.
taal keuze wordt waarschijnlijk gemaakt op basis van je telefoonnummer van waar je belt, ik krijg in ieder geval geen taalkeuze.
En via www.proximus.be/contact , daar vraag je hulp op maat, zeg dat je uw telefoonnummer kent, dit moet je dan ingeven, probleem beschrijven, ...…
Als ik het goed begrijp wordt je dan gebeld door een prmedewerker, hopelijk in de jujste taal.
Nee heb een email adres en telefoonnummer gekregen maar wordt enkel beantwoord in het Frans
Proximus pack for employees is een mogelijkheid die uw patroon heeft om voor een bepaald bedrag tussen te komen in uw privé internetabonnement. Telefoneer dus gerust naar de helpdesk van proximus op 0800 22800
Een stuk van uw internetkosten (dat stuk kan uw patroon kiezen en wordt waarschijnlijk wel met u afgesproken) wordt gestuurd naar uw patroon, de rest komt op uw factuur.
Maar ik zie nu dat Martin weer rapper is geweest>.
@jessie : Het is normaal dat er enkel in het Frans geantwoord want op jouw screenshot staat het mailadres bizz@bcwallonie.be. In Wallonië is de voertaal Frans. Dus geldt hetzelfde ook voor telefonische ondersteuning.
hopelijk antwoorden ze nu niet in het frans op 0800 22 200
@jessie Waarover wens je juist meer duidelijkheid? Normaalgezien heb je via mail een gepersonaliseerde link ontvangen. Via deze link kan je de aanvraag in orde maken. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.