Skip to main content

welke procedure moet er gevolgd worden bij het overlijden van een alleenstaand familielid?

er is een telefoonaansluiting en internet en televisie

ik lees hier het volgende :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_all/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-opzeggen/hoe-uw-internet-tv-of-vaste-lijn-opzeggen.html

namelijk:

U hebt een residentieel product

U kunt uw abonnement op internet, tv en de vaste lijn op verschillende manieren opzeggen:

  • Via Easy Switch:
    • Contacteer uw nieuwe operator.
    • Geef dan uw Easy Switch ID en uw klantnummer door aan uw nieuwe operator. Uw Easy Switch ID en uw klantnummer vindt u op uw factuur of op MyProximus.
    • Uw nieuwe operator zal contact met ons opnemen om uw producten op te zeggen.
  • Online: Zeg uw abonnement online op.
  • Via e-mail: Contacteer onze klantendienst.
  • Per brief: Proximus - Koning Albert II-laan 27B - 1030 Brussel.

 

Als u een abonnement wilt opzeggen in naam van iemand die overleden is, ga dan naar een Proximus-verkooppunt. Vergeet niet om een overlijdensakte mee te brengen.

Wat doen bij overlijden:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_decease/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-opzeggen/wat-doen-bij-een-overlijden.html

 

 

 


wat proximus shop betreft:  Wist je dat? Proximus start met video chat shops!

https://nl.forum.proximus.be/tips-tricks-50/wist-je-dat-proximus-start-met-video-chat-shops-50208

overlijdensacte zou bv kunnen opgestuurd worden via doc@proximus.com 

Maar het is mss beter van gewoon af te wachten tot iemand van Proximus zelf morgen langskomt, enfin ik probeer maar zoveel mogelijk gegevens door te sturen die ik op hun site zelf vind, je kan ook de vraag stellen zelfs vandaag nog op helpdesk 0800 22 800.


het was om dat ik niet de direct de info vond, dat ik het via het forum deed, nu heb al toch wat info zodat we een dezer dagen het nodig zullen doen, nu eerst de eerste dagen andere rompslomp doen en dingen verwerken, maar toch bedankt voor info


Veel sterkte, 

Martin.


@Valencia 

Oprechte deelneming.

Hopelijk geraakt alles geregeld hoe het moet ?

Indien er nog tussenkomst nodig is, laat je t weten.

met vriendelijke groeten,

Tina


Reageer