Vraag

Overdracht gsm-nummer Telenet naar Proximus > een ramp

  • 28 June 2022
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

hallo, sinds 23/5/2022 (u leest het goed) tracht ik mijn Telenet nummer naar Proximus over te dragen.

Ik ga u de hele geschiedenis besparen. Die zou u trouwens in het systeem moeten kunnen terugvinden.

Heb afgelopen woensdag medewerker nummer 30 denk ik (ben tel kwijt) aan de lijn gehad die me zei dat hij dit persoonlijk zou opvolgen want dat ik echt van kastje naar de muur word gestuurd en het binnen de 5 dagen zou opgelost moeten zijn. Hij zou me zaterdag bellen (niet gehoord), en hij zou me maandag bellen (werkt blijkbaar niet meer bij jullie).

Vandaag kreeg ik medewerker nummer 35 aan de lijn… Zij wist wat er moest gebeuren en zou me terugbellen (ik heb haar naam gekregen, maar weet niet hoe ik met haar kan doorverbonden worden).

Ondertussen zijn we bijna middag en heb nog niets gehoord. Ze zou om 9u met een collega bellen, en me daarna terug contacteren.

MIJN GEDULD IS OP!!!! 

Kan iemand mijn probleem opnemen, aanpakken en oplossen aub?????

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @ahorsten kun je in het klantprofiel het nummer in kwestie (eventueel ook een klantnummer) invullen, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@ahorsten Betreft dit het nummer eindigend op 671 en de overdracht op naam van je werkgever? De overdracht van dit nummer werd geweigerd door de donor operator omdat het nummer daar niet meer actief zou staan. Een nummer moet steeds actief staan om deze te kunnen overdragen tussen operatoren. Als het nummer terug actief staat, kunnen we de overdracht terug aanvragen. Laat je ons in dit geval iets weten? Dank je wel. Groetjes, Antonella

Reageer