Skip to main content
Vraag

opzegging anulleren

  • 9 September 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Beste,

 

Ik loop hiermee een beetje krikkel..

 

Ik had 2 openstaande facturen

1tje van 182.50

En van 97.10

Ik was telaat met betalen MAAR ik had de factuur van 182.50 betaald toen de factuur van 97.10 6 dagen over tijd was dus eigenlijk stond er nog maar 1 kleine factuur open van 6 dagen over tijd,

 

Worden ineens alle diensten opgezegd zonder enige reden

Alle facturen betaald en moet ik NOG ! 48uur zogezegd wachten 

Voor een heractivatie 

 

Dit vind ik ronduit respectloos

 

2 reacties

@Benji-sarah

De Proximus moderatoren komen pas maandag terug langs hier op het forum, maar als je dit wenst kun je wel altijd bellen tijdens het weekend naar de helpdesk op het gratis nummer 080022800.

ter bijkomende info: dit vind je terug op de PX site als uitleg bij te laat betalen:

bron: → Wat gebeurt er als je niet op tijd betaalt? | Proximus

Je telefoon, tv of internet is afgesloten?

In de volgende gevallen zien we ons verplicht je toegang tot telefoon, tv en internet tijdelijk af te sluiten:

  • wanneer je na verschillende aanmaningen niet betaalt.
  • wanneer je verscheidene keren te laat betaalt.
  • wanneer je de aanmaningskosten niet betaalt.

Je krijgt berichten over de tijdelijke afsluiting per e-mail, sms en op je tv.
We schorsen je diensten tijdelijk op de volgende manier

  • Je telefoonverbinding en/of je tv werken niet.
  • Je vaste internetverbinding gaat erg langzaam. Ook de bijbehorende wifi en je toegang tot Proximus Public Wi-Fi gaan erg langzaam.

Hoe los je dit op?

De oplossing is eenvoudig: betaal snel het volledige bedrag.
Verbind, om digitaal te kunnen betalen,  je gsm of computer tijdelijk op een (gratis) snelle wifi-verbinding (van vrienden, in een café, in de bib) om de betaling vlot te kunnen uitvoeren.

Kies de snelste manier om opnieuw toegang te krijgen:

  • Als je met Bancontact in MyProximus het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, ontvangen we je betaling het snelst en ben je binnen de 4 uur (ook in het weekend) terug verbonden. Dan kun je opnieuw telefoneren, tv-kijken of surfen.
  • Als je met internet banking, met Zoomit of met een papieren overschrijving het volledig openstaande bedrag (inclusief aanmaningskosten) betaalt, kan het enkele werkdagen duren vooraleer we je geld ontvangen en vooraleer we je terug toegang kunnen geven tot bellen, tv en internet.

Verder staat ook uitleg indien “ik heb ondertussen betaald” 

 

Het is niet nodig om dit telefonisch te bevestigen.

  • Als je betaald hebt, is het niet nodig om ons je betaling via telefoon te bevestigen.
  • Werkte je internet, tv of telefoon niet omwille van je onbetaalde factuur? Als je Bancontact in MyProximus hebt gebruikt om te betalen, wordt je toegang binnen 4 uur hersteld (ook in het weekend). Tip: herstart je b-box-modem om opnieuw te kunnen bellen, tv-kijken of surfen.
  • Als er net na je betaling nog een e-mail/sms/brief binnenkomt, dan hebben deze elkaar gekruist. Het is niet nodig om ons te bellen.
    Je kunt wel nakijken of we je betaling goed ontvangen hebben .

 

Reputatie 7
Badge +3

@Benji-sarah

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

Beste,

om dit te kunnen nakijken, hebben we je gegevens nodig

vul je het forumprofiel verder aan en laat dit weten?

Groeten

tina

 

Reageer