hallo , na een uur aan de telefoon gehangen te hebben en van het kastje naar het muurtje verwezen te zijn ,is dit nog een poging ..Mijn nonkel zit nu in het rusthuis door dementie .hij heeft vroeger een business abonnement afgesloten bij proximus .een jaar of 2 geleden is hij overgestapt naar telenet .maar het business abonnement is niet mee afgesloten . nu hij dementerend is weet hij niet meer hoe en voor wat hij dit nog nodig heeft . ik zou dat graag afsluiten maar weet niet goed waar ik heen moet daar de factuur ( 85€ )niet min is en dat we het geld goed anders kunnen gebruiken . Kan iemand me zeggen wat ik moet doen .heb al naar de winkel geweest heb dan naar een 0800 lijn bij proximus gebeld , maar omdat ik geen titularis ben kunnen ze me niet helpen . bedank
is gebeurd
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.
Groetjes,
Antonella
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.