Vraag

opzeggen business abonnement

  • 14 May 2021
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

hallo , na een uur aan de telefoon gehangen te hebben en van het kastje naar het muurtje verwezen te zijn ,is dit nog een poging ..Mijn nonkel zit nu in het rusthuis door dementie .hij heeft vroeger een business abonnement afgesloten bij proximus .een jaar of 2 geleden is hij overgestapt naar telenet .maar het business abonnement is niet mee afgesloten . nu hij dementerend is weet hij niet meer hoe en voor wat hij dit nog nodig heeft . ik zou dat graag afsluiten maar weet niet goed waar ik heen moet daar de factuur ( 85€ )niet min is en dat we het geld goed anders kunnen gebruiken . Kan iemand me zeggen wat ik moet doen .heb al naar de winkel geweest heb dan naar een 0800 lijn bij proximus gebeld , maar omdat ik geen titularis ben kunnen ze me niet helpen . bedank


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ikkes  Kan je de klantgegevens van je nonkel even noteren in je profielgegevens? Dit kan in het veldje ‘Ticket’. Noteer zeker klantnummer, naam, adres, geboortedatum en factuurnummer in dit veld.

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

is gebeurd

@ikkes  Kan je de klantgegevens van je nonkel even noteren in je profielgegevens? Dit kan in het veldje ‘Ticket’. Noteer zeker klantnummer, naam, adres, geboortedatum en factuurnummer in dit veld.

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

 

Reputatie 7
Badge +3

@ikkes  Deze factuur betreft een vermelding in de telefoongids. Hiervoor kan je best contact opnemen met de inlichten op het gratis nummer 0800 98 022 of via e-mail op gids@1207.be. Zij kunnen er dan ook ineens voor zorgen dat toekomstige facturatie hiervoor wordt stopgezet. Groetjes, Antonella

Reageer