Eind mei 2023 heb ik mijn gsm abonnement bij Proximus opgezegd, hierna ben ik overgeschakeld naar Base vanaf juni 2023. Bij Base heb ik de factuur ontvangen voor juni 2023 en meteen betaald, maar kort daarna kreeg ik ook van Proximus een factuur voor de gehele maand juni, terwijl ik een bevestiging heb ontvangen van mijn opzeg, ging ik ervan uit dat ik niets meer moest betalen bij Proximus want ik heb geen gebruik meer gemaakt van hun diensten. Dit werd ook als domiciliëring aangeboden bij mijn bank, maar ik heb dit geannuleerd. Kort daarna kreeg ik een mail als herinnering van betaling. Ik heb hiervoor gebeld en dit ging opgelost worden. Nu 4 maanden later krijg ik ineens een brief van de deurwaarder dat ze het bedrag willen innen. Van waar komt dit ineens? Ik ben zeker niet van plan om op twee plaatsen te betalen voor een abonnement terwijl ik bij Proximus mijn opzeg heb gedaan. Ik wil dit liefst opgelost hebben.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.