Beantwoord

Opzeg

  • 1 August 2023
  • 11 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1

Beste, 

Ik zit momenteel zonder vaste verblijfplaats en probeer alle producten op mijn naam op te zeggen behalve mijn gsm abonnement. Dit blijkt echter nogal moeilijk telefonisch duidelijk te maken. Ik had dit graag snel in orde gekregen want de facturen blijven wel komen. Alvast bedankt

 

Mvg stefanie

icon

Beste antwoord door Stefanie78 7 August 2023, 20:22

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie78 

lukt de opzeg niet via MyProximus?

 

er zijn 2 mobiles in je Flex pack?

dit worden dan vergelijkbare abo’s die alleenstaand kunnen blijven

graag feedback wat we nog moeten doen. 

Groeten

tina

Reputatie 1

Beste, 

Neen dit lukt niet tot nu toe. Ik wil gewoon alles opzeggen behalve het nummer 0484 38 19 22. Die wil ik behouden. Kan u dit aub regelen voor me? 

 

Mvg stefanie

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie78 

het andere gsm nr dat eindigt op 66 mag gewoon opgezegd worden?

het kan dan niet meer overgenomen worden door een andere provider.

groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie78 

we doen de aanvraag

kan je ondertussen je laatste aanrekening toch vereffenen?

Verrekening van restbedragen volgt automatisch bij volgende fact; cyclus.

groeten

Tina

Reputatie 1

Ja deze mag gewoon weg. Ok dank je wel hoor. Ik breng dit zo snel mogelijk in orde.

 

Mvg Stefanie

Reputatie 1

Alles is betaald hoor Tina. 

Nog eens bedankt. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Stefanie78 betaling is binnen, maar de opzeg inleiden lukt toch nog niet. Ik maak dossier 52946050 voor opvolging door de achterliggende dienst, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Beste, 

Ik heb vandaag nog eens gebeld met jullie en kreeg veel hulp van een vriendelijke jongen maar nu is mijn gsm nummer dat ik wilde behouden ook afgesloten? Kan u me hiermee helpen aub??? 

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie78 

we zijn ermee bezig.

Hopelijk snel opgelost

Groetjes

Tina 

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie78  Ik heb zonet de herstel kunnen uitvoeren. geeft het een uurtje en alles zou in orde moeten zijn. Mogelijks dat je moet heropstarten. Onze excuses nogmaals. Heidi bezit je dossier en zal het ook met je afhandelen. Groetjes

Reputatie 1

Dank je wel! Alles is in orde hoor. 

Mvg stefanie

Reageer