@Stefanie78
lukt de opzeg niet via MyProximus?
er zijn 2 mobiles in je Flex pack?
dit worden dan vergelijkbare abo’s die alleenstaand kunnen blijven
graag feedback wat we nog moeten doen.
Groeten
tina
Beste,
Neen dit lukt niet tot nu toe. Ik wil gewoon alles opzeggen behalve het nummer 0484 38 19 22. Die wil ik behouden. Kan u dit aub regelen voor me?
Mvg stefanie
@Stefanie78
het andere gsm nr dat eindigt op 66 mag gewoon opgezegd worden?
het kan dan niet meer overgenomen worden door een andere provider.
groeten
Tina
@Stefanie78
we doen de aanvraag
kan je ondertussen je laatste aanrekening toch vereffenen?
Verrekening van restbedragen volgt automatisch bij volgende fact; cyclus.
groeten
Tina
Ja deze mag gewoon weg. Ok dank je wel hoor. Ik breng dit zo snel mogelijk in orde.
Mvg Stefanie
Alles is betaald hoor Tina.
Nog eens bedankt.
Dag @Stefanie78 betaling is binnen, maar de opzeg inleiden lukt toch nog niet. Ik maak dossier 52946050 voor opvolging door de achterliggende dienst, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi
Beste,
Ik heb vandaag nog eens gebeld met jullie en kreeg veel hulp van een vriendelijke jongen maar nu is mijn gsm nummer dat ik wilde behouden ook afgesloten? Kan u me hiermee helpen aub???
@Stefanie78 Ik heb zonet de herstel kunnen uitvoeren. geeft het een uurtje en alles zou in orde moeten zijn. Mogelijks dat je moet heropstarten. Onze excuses nogmaals. Heidi bezit je dossier en zal het ook met je afhandelen. Groetjes
Dank je wel! Alles is in orde hoor.
Mvg stefanie