Vraag

opslag ?

  • 3 May 2023
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb zonet mijn nieuwe factuur gehad . Het is van 67 naar 83 gegaan de flex . Is Da normaal ? Er zou wel eens mogen gecommuniceerd worden voor dergelijke prijsstijgingen ! Plus mijn sociaal tarief is niet meer afgetrokken . Er is 0.28 cent af en Normaal is dat dikke acht euro . Hoe komt dat ?? 


6 reacties

In afwachting dat een PX medewerker hier reageert en je hiermee verder helpt:

Bij mijn weten is er pas een prijsstijging in zicht op 1 juli 2023

Vanaf 1 juli 2023 verandert de prijs van de INT+TV (+MOB) Flex packs: + € 3/maand. Meer weten over onze nieuwe tariefvoorwaarden.Nieuw venster

 

Reputatie 2
Badge

Ik moet mij verontschuldigen want blijkbaar hebben ze sports erin verrekend . Had nog apart sports ook staan daarmee dat ik mis zien heb . Dan is er alleen nog maar het sociaal tarief Da ni verrekend is ? 
 

 

Voor je sociaal tarief zullen de PX forum moderatoren dit wel verder natrekken als ze morgen hier de draad terug opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7  Deze korting ( Minimex) wat je verkregen hebt is steeds met een looptijd van 6 maanden. Best dat je deze opnieuw aanvraagd via dezelfde weg als toen,

Reputatie 2
Badge

Kan ik het via hier opnieuw aanvragen ? 

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7  Neen helaas niet. Via sociale dienst en BIPT moet dit gebeuren. Spijt me

Reageer