Beantwoord
Oproep tot alle Proximus klanten die op hun klacht geen of weinig gehoor krijgen
Omdat ik me zo begin te ergeren aan de oplossing en antwoorden welke men krijgt van Proximus Support indien men geconfronteerd wordt met een storing, start ik deze topic met de bedoeling zoveel mogelijk gedupeerden te verzamelen.
Ikzelf zit al negen dagen zonder telefoon, en steeds uitvallend internet en Tv. Tot op vandaag kan men mij nog niet concreet zeggen wanneer het opgelost zal zijn.
Als we de klachten bundelen, kunnen we deze overmaken aan een derde partij die wel graag gehoor en aandacht zal willen besteden aan dit onprofessioneel optreden van Proximus.
Alle klachten zijn welkom.
Ikzelf zit al negen dagen zonder telefoon, en steeds uitvallend internet en Tv. Tot op vandaag kan men mij nog niet concreet zeggen wanneer het opgelost zal zijn.
Als we de klachten bundelen, kunnen we deze overmaken aan een derde partij die wel graag gehoor en aandacht zal willen besteden aan dit onprofessioneel optreden van Proximus.
Alle klachten zijn welkom.
Beste antwoord door ElsJ
dag Pds, zoals reeds eerder al gezegd kunnen we voor deze storing nog geen definitieve einddatum geven. Stuur ons even een pb aub.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Bekijk origineelhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.