Vraag

onterechte afsluiting

  • 12 November 2020
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Op 2 november werden mijn diensten afgesloten , incl website .

Op dat moment konden wij bewijzen dat de faktuur betaald was op 29 oktober . Alle diesten werden open gesteld .

Nu werd ik opnieuw afgesloten op 10 november . We hebben een horecazaak welke verplicht is te sluiten en nu werken we met take away .

Ik contacteer de boekhouding , welke de betaling terugvinden , op 2 november . Ik krijg te horen dat ik onterecht afgesloten ben , en dat ze de diensten onmiddelijk gingen open zetten .

Op 10 november nog een 14 telefoons gedaan omdat de ene dienst niet kan activeren zonder een bericht van de andere dienst . Tot ineens de boekhouding gesloten was , en ik dan maar moest wachten tot de dag later . Dag later is natuurlijk 11 november , dus gesloten . Vandaag terug contact genomen rond 8 uur , tot op heden , 4u later nog steeds geen diensten .

Aangezien de website ook gedeactiveerd is , zijn de gekoppelde e-mail adressen ook niet in dienst .

Met als resultaat dat ik op 10 , 11 en tot nu geen enkele bestelling via mail ontvang .

Terwijl mij duidelijk beloofd was op 10 november alle diensten open te zetten . En dan hebben jullie nog het lef om te wijzen op de kosten van herindienststelling . Proficiat 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@partycook  Dag, ik heb alles nagekeken en alles diensten staan actief ( modem herstarten?) Omdat je afgesloten bent ( is een systeem die dit doet) Er is blijkbaar op 1 van de 2 klantnummers een aanrekening vergeten , wat iedereen kan overkomen. Ik heb voor u, eenmalig commercieël, deze kosten laten vallen. MVG Luc

Reageer