Skip to main content

Beste,

Ik werd onterecht 50 euro aangerekend voor een wifibooster.  Recentelijk vervangde ik van modem en ging ik naar wifi6. Ik stuurde mijn modem en wifi booster terug.Graag onmiddellijke rechtzetting factuur.Dit is echt vermoeiend. Ik kan me inbeelden dat sommige klanten de moed niet hebben om klacht in te dienen en gewoon betalen. Graag commerciële geste voor mijn verloren tijd.

 

dank 

Je zal hier geen reactie van een Proximus medewerker mogen verwachten tot maandag.

In afwachting - en voor zover het nog is gebeurd - vervolledig je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv factuurnummer). De privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers. Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken.
 


@Sylle09  Dag, rechtzetting is hiervoor aangemaakt. Groetjes, Luc