Beste
Wij hebben alle diensten voor klantnr 608****** opgezegd op 3/10/2016(!) Ik heb hiervan een bevestiging. Toch werd er tot op heden onterecht maandelijks internet aangerekend! Ik heb reeds gechat met een collega deze avond en men kon mij niet helpen om dit met terugwerkende kracht stop te zetten. Ik bracht de decoder en ook de modem terug. Wij willen graag een creditering van deze ten onrechte aangerekende periode. Alvast bedankt.
FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat de prox forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen als ze hier morgen de draad opnemen.
Sinds 2016? Da’s straf!
Heb je een klacht ingediend? Zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-je-factuur/een-klacht-indienen-via-telefoon-of-per-e-mail.html
Als het probleem écht al zo lang aansleept, dan zal zo’n klacht weliswaar ook niet meer helpen, maar je hebt die wel nodig als je vervolgens een klacht wil indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41
Daar zullen ze ook de opmerking maken waarom je zolang gewacht hebt om klacht in te dienen !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.