Omdat ik de beslissing gemaakt had om over te gaan naar Mobile Vikings heb ik via de easy switch procedure het mandaat gegeven aan Mobile Vikings om mijn internetabonnement op te zeggen. Mobile Vikings heeft de installatie bij mij thuis uitgevoerd op 3/07/2023. Die zelfde dag heb ik voor de zekerheid ook persoonlijk via de website van proximus opgezegd verwijzend naar de easy switch die ik via mobile vikings had aangevraagd. Ik vroeg daarbij ook de opzegging van mijn booster. Op deze manier dacht ik gerust te zijn dat de opzegging zeker zou doorgevoerd worden. Ik kreeg van proximus ook een bevestiging van ontvangst van deze opzegging. Op 14/07 heb ik echter vastgesteld dat Proximus mij een factuur stuurde voor de volledige maand juli 2023, ondanks mijn opzegging. Ik heb daarom diezelfde dag 14/07/2023 via de chat jullie klantendienst gecontacteerd en men zou alles in orde maken. Ik stel vandaag 02/08 echter vast dat de opzegging nog altijd niet in orde is en dat ik een aanmaning kreeg van de factuur voor juli 2023 die ik uiteraard nog niet betaald heb. De modem en de booster staan hier al sinds 03/07 klaar om te verzenden naar Proximus, maar ik krijg hier ook niet de nodige documenten voor om de terugzending in orde te maken. Ik vraag dus: ten eerste een creditnota voor de onterechte facturatie van 4/07-31/07, ten tweede de nodige documenten om mijn modem en booster terug te sturen, ten derde een bevestiging van de opzegging van mijn internetabonnement. Ik begrijp niet dat dit zo moeilijk kan zijn?
Dag
Beste
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.