Ik ben na meer dan 30 jaar en hele reeks problemen bij Proximus eind november overgestapt naar Telenet. Uren telefoons met technische en commerciële dienst. Alles mooi binnengebracht modem kabels, werd ook geregistreerd dat ik het had binnengebracht. Ik zou nog 31 euro terugkrijgen. Zonet kreeg ik een aanrekening van 190 euro 3 maanden box en abonnementen terwijl jullie de box al vanaf begin december in jullie bezit hebben. Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig,,??? Gelieve recht te zetten,
Ik heb net klantenservice gebeld en blijkbaar hadden ze in Turnhout niet geregistreerd dat ik alles binnen had gebracht. Document heb ik na 2 maanden ook niet meer. Fijn om op je vrije dag nog maar eens miserie v Proximus moet gaan oplossen. Ik heb sinds 4 december heb ik Telenet, volgens Proximus heb ik alle producten terwijl ik geen box of decoder v jullie heb.. ze hebben me nu op non actief gezet vanaf vandaag, en moet nu maar bewijzen dat ik alles heb binnengebracht. Jullie maken fouten en veel zet ze dan ook zelf recht
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.