Beste Proximus-medewerkers,
Ik richt mij hier tot de Proximus-medewerkers omdat ik 2 vragen heb inzake mijn abonnement.
Vorige maand was er een probleem met het internetverbruik van de smartphone van mijn man; naar aanleiding hiervan hadden wij gekeken of we ons bestaande pack niet konden veranderen/upgraden.
Momenteel betaalden we 136,47 euro abonnement (108,49 euro voor internet+TV+telefonie+abonnement voor 2 smartphones, 6 euro voor onze 2de decoder, 4,99 voor het voordeelpack Slimme Diensten en 16,99 voor de TV-optie: all sports).
We deden de simulatie op jullie website en kwamen aan 121,98 euro voor het Flex-pack, namelijk: 86,99 euro voor het pack met inbegrip van de tv-optie all sports, 15 euro voor het 1ste smartphone abonnement, 9 euro voor het 2de smartphoneabonnement, 6 euro voor de 2de decoder en 4,99 euro voor het voordeelpack Slimme Diensten.
Een toch aanzienlijk lager bedrag te betalen en bovenop zouden we naar 5GB gaan voor de smartphones terwijl we nu maar 1 GB hadden, onbeperkt bellen,… een verbetering dus!
We zijn dan ook op 1 maart 2021 naar de Proximus-winkel in Ninove gegaan. We hadden de recentste factuur mee en de medewerkster Joyce deed voor ons de simulatie: zij kwam inderdaad ook aan 121,98 euro. We zijn op dat moment dan ook overgestapt naar Flex. Joyce stelde de vraag of we nog interesse hadden in het Multi Nl boeket met o.a. natuurzenders zoals Discovery (dit zat nl. wel inbegrepen in onze huidige pack, maar was bij het Flex-pack niet inbegrepen).
We hebben duidelijk gezegd dat we hierin GEEN interesse hadden en dat we dit Multi Nl boeket dus niet wilden. Geen probleem, prijs kwam dus zoals gezegd op 121,98 euro. Omschakeling ging diezelfde dag nog in orde zijn: dit is inderdaad heel correct verlopen!
Ik zie vandaag in My Proximus dat mijn aanrekening van maart beschikbaar is. Deze bedraagt aan abonnementsgeld 138,93 euro voor de maand maart, wat niet overeenstemt met voornoemde 121,98 euro. Bij nazicht van de aanrekening blijkt dat men mij nu toch nog het Multi NL boeket heeft aangerekend aan 16,95 euro terwijl we stellig gezegd hebben dat we dit niet moesten hebben (al de rest is wel correct). Als je van de 138,93 euro deze 16,95 euro aftrekt kom ik inderdaad aan het vooropgestelde bedrag van 121,98 euro. In My Proximus bij mijn producten is dit aangerekende pack niet terug te vinden.
Mijn vragen: kunnen jullie dit Multi Nl boeket definitief stopzetten aub (zodat ik dit toch niet iedere maand opnieuw moet aankaarten) en kan het aangerekende bedrag van 16,95 euro worden teruggestort? We hebben immers heel duidelijk vermeld dat we dit niet moesten hebben.
De aanrekening staat op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.
Alvast bedankt voor jullie medewerking, hopelijk kunnen jullie me verder helpen.