Vraag

Officieel protest facturen

  • 23 March 2020
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Geachte,

 

Ondanks mijn eerdere meldingen, blijf ik verzoeken bekomen tot betalen van mijn laatste factuur. 

Bij deze herhaal ik nogmaals, dat deze officieel geprotesteerd blijft, tot wanneer de problemen met de Cloud zijn opgelost (zie hiervoor andere topics, u zeker bekend).

 

Ik tracht al maanden een oplossing te bekomen hiervoor, en het enige dat wij als klant bekomen, is “er wordt aan gewerkt”. Sinds meer dan 2 maanden !!!

Beste Proximus, de engineers die bij u werken, zijn zeer intelligente mensen, en ik kan u verzekeren, dat zij dit probleem oplossen, binnen de 2 werkdagen, niet langer dan 2 maanden. Maar ze moeten er wel aan mogen werken natuurlijk.

In mijn concreet geval, ben ik een business-klant waarin ik met u ben overeengekomen (uw engagement) dat mijn problemen binnen 24 uur worden opgelost. U zie? Jawel, 24 uur!

Ik heb tot op heden (en dit reeds gedurende vele jaren) al mijn facturen tijdig en correct betaald. Ik verwacht dus nu:

  1. een oplossing voor het cloud probleem (en met mij, zeker nog vele andere klanten)
  2. een compensatie voor het niet nakomen van uw engagementen in onze overeenkomst, waarvoor ik wel steeds correct betaald heb.

 

Daarenboven moet u ook eens iemand aanstellen die zich bezighoudt met de UX, jawel, de user-experience: er is NERGENS een mogelijkheid om officieel een mail (neen, de link hiernaartoe eindigt in een pagina met...telefoonnummers...) te sturen, je kan ook niet reageren op toegestuurde aanmaningen, enige mogelijkheid, is telefonisch (wat ik vandaag heb gedaan), maar dan heb je uiteraard geen enkel bewijs om naderhand, iets aan te tonen.

 

Graag bekom ik zeer spoedig effectieve feedback en oplossingen voor mijn problemen.

Mvrgr

Frank Volders BV


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

@frank volders  zoals je zelf hebt kunnen lezen op het topic https://nl.forum.proximus.be/internet-10/inlogscherm-van-de-cloud-flikkert-voortdurend-49508 is dit inderdaad een gekend probleem. Ik heb alvast nog eens nagevraagd bij de betrokken diensten wanneer dit probleem verholpen zal zijn. Nu kan je nog steeds met Proximus cloud werken en alle functies werken nog , enkel via de app op de pc werkt het niet. Je kan dus wel voorlopig via de website werken: http://www.proximuscloud.be/ en ook via de app op de smartphone. Aangezien de diensten hiervan dus wel nog werken zal hiervoor geen compensatie mogelijk zijn.

Reageer