Skip to main content

Hallo,

Na 2 maanden prutsen met onze oude tv box (2x vervangen door een nieuwe, oud model) heeft de technieker een V7 tv box geïnstalleerd. Dit zonder hierover te communiceren wat hij doet..

 

Nu krijg ik mail met de uitgevoerde werken waarvan:

nieuwe tv box - in huur

Kosten herstelling product - 85€!! 

 

Zal dit nu doorgerekend worden ofzo?

Hier zou ik helemaal niet mee gediend zijn.. jullie producten werken al enkele maanden naar onbehoren, en uiteindelijk moet ik zelf de herstelling betalen terwijl ik ook al huur betaal voor de toestellen en genoeg betaal voor de diensten die daarbij horen…

Kan iemand me eens vertellen dat de kosten op proximus worden genomen?

 

 

@Evelien11  Dag Evelien, zou u zo vriendelijk willen zijn om meer gegevens in te vullen onder je profiel? Dank je wel


@Evelien11 Dossier 50750976 is opgemaakt. De dossierbeheerder houdt je op de hoogte. Groetjes, Antonella


@Evelien11  Dossier 50750976 is in orde. Zoals telefonisch bevestigd. Onze excuses . Groetjes Luc


Reageer