Skip to main content
Beantwoord

nieuwe tv box geplaatst door technieker


Hallo,

Na 2 maanden prutsen met onze oude tv box (2x vervangen door een nieuwe, oud model) heeft de technieker een V7 tv box geïnstalleerd. Dit zonder hierover te communiceren wat hij doet..

 

Nu krijg ik mail met de uitgevoerde werken waarvan:

nieuwe tv box - in huur

Kosten herstelling product - 85€!! 

 

Zal dit nu doorgerekend worden ofzo?

Hier zou ik helemaal niet mee gediend zijn.. jullie producten werken al enkele maanden naar onbehoren, en uiteindelijk moet ik zelf de herstelling betalen terwijl ik ook al huur betaal voor de toestellen en genoeg betaal voor de diensten die daarbij horen…

Kan iemand me eens vertellen dat de kosten op proximus worden genomen?

 

 

Beste antwoord door Luc.M

@Evelien11  Dag Evelien, zou u zo vriendelijk willen zijn om meer gegevens in te vullen onder je profiel? Dank je wel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • Antwoord
  • 23 mei 2022

@Evelien11  Dag Evelien, zou u zo vriendelijk willen zijn om meer gegevens in te vullen onder je profiel? Dank je wel


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 27 mei 2022

@Evelien11 Dossier 50750976 is opgemaakt. De dossierbeheerder houdt je op de hoogte. Groetjes, Antonella


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 27 mei 2022

@Evelien11  Dossier 50750976 is in orde. Zoals telefonisch bevestigd. Onze excuses . Groetjes Luc