Vraag

Nieuwe modem wordt twee keer aangerekend op factuur

  • 9 February 2023
  • 18 reacties
  • 125 Bekeken

Beste,

Wij kregen in oktober een nieuwe modem. Toen was onze factuur nog oké. Ik ben de oude in december gaan inleveren bij een kantoor van Proximus en sindsdien loopt het mis. Op de factuur van januari wordt de modem plots dubbel aangerekend. Ik bel hiervoor naar Proximus en ze halen het van mijn rekening. Maar op de factuur van deze maand wordt de modem opnieuw dubbel aangerekend… Kunnen jullie dit alstublieft oplossen?


18 reacties

Ter info in afwachting van een reactie van een Proximus moderator:

Tenzij ik je verkeerd begrijp, bedoel je waarschijnlijk je TV decoder want een modem (bbox ook Internet box genoemd) wordt gratis in bruikleen gegeven.

Inderdaad nieuwe TV decoder opgestuurd door Proximus. Na het binnenbrengen van oude TV decoder in Proximus winkel worden 2 TV decoders aangerekend 

Flex S (bevat al 1 TV decoder) + foutief nog een TV decoder voor 8€

Reputatie 7
Badge +3

@Willy V.  Je had deze best met het retourlabel opgezonden i.p.v. deze binnen te brengen. Ik kijk het na en laat je feedback. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Willy V.  Kun je je klantnummer invullen onder je profiel? Dank je wel

 

Dank u wel om het te bekijken. Ik heb het klantnummer ingevuld in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +3

@Willy V.  Dag Willy, dit is in orde ( je gaat wel een mail krijgen maar daar moet je je niet veel van aantrekken ( ivm het binnenbrengen)) Je facturatie is gecorrigeerd. Groetjes Luc

Bedankt.

Betaal ik nu de volledige factuur en wordt het verschil volgende maand in mindering gebracht?

Groeten Willy 

Reputatie 7
Badge +3

@Willy V.  Nee je mag dit dadelijk in mindering brengen. Let op wel hetzelfde betaalkenmerk gebruiken al op de aanrekening. 

 

Bedankt. Betaald met aftrek van de extra TV decoder.

Hallo, Ik heb hetzelfde probleem met mijn faktuur ,had flex s en kreeg een andere tv decoder ,maar verleden maand kreeg ik een faktuur +2decoders ,nu volgende maand +1 decoder? Ik heb die verleden maand afgemeld maar nog niet binnengebracht.Stuur ik ze op of breng ik ze binnen?Ik heb ook nog een aangekochte oude decoder met harde schijf maar die had ik gekocht(werkte niet meer)

Groeten Pascal

@pascal66 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om je hiermee verder te helpen om de retourlabels op te sturen zodat je die gratis kan terugsturen via Bpost (minder kans op foutlopen dan dat je deze  binnenbrengt in PX shop) : Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Hallo Martin,heb in ticket mijn profiel vervolledigd en de serienrs opgeschreven van de tv box en oude v4

 

Danku

  

Hallo Martin,heb in ticket mijn profiel vervolledigd en de serienrs opgeschreven van de tv box en oude v4

 

Danku

 

@pascal66 Bijkomende info in afwachting dat een PX moderator reageert: De oude V4 moet niet meer teruggestuurd worden

Reputatie 7
Badge +3

@pascal66 U mag deze opsturen.De aangekochte mag naar containerpark.Groetjes,Joel

Dank u voor het snelle antwoord

Sturen jullie dan nog een retourlabel naar mijn mailadres aub?

Reputatie 7
Badge +3

@pascal66  Dag Pascal, dit is in orde. Het retourlabel zit bij het bericht van wijziging. Ik zal ook je facturatie aanapassen. Groetjes

Reageer