Vraag

Nieuwe factuur toevoegen aan bestaand afbetalingsplan

  • 28 February 2023
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, 

 

ik heb enkele maanden geleden van jullie een afbetalingsplan toegekend gekregen omwille van een aantal openstaande facturen, waarvoor dank. Ik heb dit afbetalingsplan en tussentijdse facturen altijd dit correct betaald en gevolgd, dit afbetalingsplan is inmiddels ook bijna voldaan. 

Ik ben echt deze maand niet instaat mijn nieuwe factuur tijdig te voldoen en vroeg me af of het mogelijk was deze ook toe te voegen aan het huidige afbetalingsplan of het huidige afbetalingsplan te vervangen met deze nieuwe factuur erin? 

Uiteraard zal ik nadien alles in het mogelijke doen de facturen weer correct en tijdig te betalen.

 

Dankuwel


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@CLA-CA Ik heb hiervoor dossier 52190076 opgemaakt en doorgestuurd naar de financiële dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Is het normaal dat ik hier nog niets van gehoord heb inmiddels?

Sorry dat ik enigzins ongeduldig ben maar ik wil uiteraard niet in de tussentijd mijn diensten afgesloten krijgen of mijn huidig afbetalingsplan geschrapt. 
 

alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@CLA-CA  Volgens het dossier zou u een brief moeten ontvangen. 

Mijn klantnummer is 2617**** ik heb een herinnering gekregen voor mijn openstaande bedrag. Ik ben door op invaliditeit geplaats door een ziekte en is u even moeilijk om alles te betalen.

 

Daarom mijn vraag of mijn openstaand bedrag in een afbetaling kan, ik zou mijn eerste betaling op 1 januari kunnen doen.

 

In afwachting van een antwoord

 

Met vriendelijke groeten  

 

Arno Rolland

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zrno een afbetalingsplan werd opgemaakt, bevestiging volgt per post. Mvg, Heidi

Reageer