Vraag

Niet meer kunnen zien op factuur naar welke nummers je gebeld hebt

  • 30 January 2024
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb al gemerkt dat je op uw digitale factuur niet meer kunt zien naar welke nummers er gebeld is geweest.

Hebben er nog mensen dit opgemerkt en hoe kan je dit oplossen?

Wij zouden dit wel graag weten.

 

Groetjes ,

 

Danny en Brigitte


3 reacties

@Danny1970 

Je kunt hiervoor de schudfunctie gebruiken in je myproximus app, door met je toestel te schudden, dan verschijnt een venster waar je het probleem kunt melden en zo komt dit bij de juist personen terecht om het probleem op te lossen.

NB: Proximus moderatoren komen morgen terug langs en omdat zij u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Danny1970 zoals @Martin aangeeft kun je hiervoor onze ‘shaker-functie’ gebruiken. Door in de MyProximus app te schudden met je toestel belandt je in het menu waar je een verbetering kan voorstellen of een probleem kan doorgeven. Je vraag komt dan dadelijk bij de juiste dienst, die ook zorgt voor de oplossing! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Danny1970 

als ik MyProximus via de pc/laptop opendoe en inlog

volg ik deze stappen: Tabblad facturen / klikken op “details en opties”

dan krijg je keuze:  “abonnementen” en “verbruik”

Ook al is het verbruik bijv 0 euro, klik op het pijltje, en je krijgt al de opgebelde nummers

Ben je beheerder? anders gaat het niet lukken?

kijk je eens na?

Groeten

Tina

 

 

Reageer