ik tracht sinds deze morgen 07/09/2020 om met iemand van de klantendienst te kunnen spreken.
ik hoor een muziekje na enkele tijd krijg ik de melding dat de wachttijd kan oplopen tot 10 minuten, na tien minuten , de wachttijd is iets langer dan normaal, nu heb ik deze morgen al meer dan 1u30 verloren om iemand te kunnen spreken. niemand .
.Mijn probleem Ik heb een Flex Fiber abonnement aan 75.99 EURO + tv bundel All Stars normaal 29.99 EURO per maand ,+ slimme diensten telefoon 4,99 EURO , en dan heb ik tegemoetkoming van mijn werkgever -15 EURO .
Nu rekenen ze mij de nationale telefoongesprekken aan en vergeten ze mijn tegemoetkoming van mijn werkgever in vermindering te brengen;
Met Fles mag men onbeperkt bellen naar nationale nummers en 1000 min naar gsm.
ik heb reeds verscheidene malen gebeld over dit probleem, daar zeiden ze mij u moet wachten op de volgende factuur.
als ik geen degelijk antwoord krijg zal ik dit aan Test -aankoop , en waarschijnlijk dit weer aan de Ombudsdienst moeten voorleggen.
Ik ga niet akkoord om dit bedrag te betalen.
misschien zijn er nog mensen met dit probleem, een goede raad kijk uw facturen na.