niemand aanwezig op de lijn 080022800 om een probleem met het factuur

  • 7 September 2020
  • 17 reacties
  • 431 Bekeken

ik tracht sinds deze morgen 07/09/2020 om met iemand van de klantendienst te kunnen spreken.

ik hoor een muziekje na enkele tijd krijg ik de melding  dat de wachttijd kan oplopen  tot 10 minuten, na tien minuten , de wachttijd is iets langer dan normaal, nu heb ik deze morgen al meer dan 1u30 verloren om iemand te kunnen spreken. niemand .

.Mijn probleem Ik heb een Flex Fiber abonnement aan 75.99 EURO + tv bundel All Stars normaal 29.99 EURO per maand ,+ slimme diensten telefoon 4,99 EURO ,  en dan heb ik tegemoetkoming van mijn werkgever -15 EURO .

Nu rekenen ze mij de nationale telefoongesprekken aan  en vergeten ze mijn tegemoetkoming van mijn werkgever in vermindering te brengen;

Met Fles mag men onbeperkt bellen naar nationale nummers en 1000 min naar gsm.

ik heb reeds verscheidene malen gebeld over dit probleem, daar zeiden ze mij u moet wachten op de volgende factuur.

als ik geen degelijk antwoord krijg zal ik dit aan Test -aankoop , en waarschijnlijk dit weer aan de Ombudsdienst moeten voorleggen.

Ik ga niet akkoord om dit bedrag te betalen.

misschien zijn er nog mensen met dit probleem, een goede raad kijk uw facturen na.


17 reacties

@andre vb 

graag je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

zodat straks de prox forummedewerkers direct aan de slag kunnen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 6
Badge +2

De lange wachttijden zijn gewoon een structureel probleem, men ziet dat elke dag. Tijdens de vakantie werd verteld dat er medewerkers met verlof waren. Nu zal het weer Corona zijn.
Mogelijke oplossingen : software beter maken zodat er minder problemen zijn, of minder mensen ontslaan, De Tijd nu en dan eens lezen,  of medewerkers van de shops die door Corona minder werk hebben inschakelen in de klantendienst, zich meer aan de afspraken houden zodat men niet telkens werk heeft voor nieuwe afspraken te maken, nieuwe forumleden alleen toelaten als hun forumprofiel volledig is, ...

 

forumprofiel volledig

in principe als een klantnummer ingevuld staat is het “volledig” 

aangezien van daaruit alle gegevens van de klant kunnen gevonden worden en bijkomende verdere inlichtingen zullen toch altijd moeten opgevraagd worden indien nodig in functie van de vraag/probleem die gesteld wordt door de klant

 

Reputatie 7
Badge +3

@andre vb Ik heb deze info toegevoegd aan dossier 46109729 dat hiervoor vandaag reeds werd opgemaakt door de klantendienst. De formule Pack for Employees via je werkgever lijkt me wel in orde te zijn aangezien ik deze wel kan terugvinden op de factuur. Groetjes, Antonella

ondertussen  heb ik met iemand van de klantendienst kunnen spreken, inderdaad  heeft hij  probleem opgemerkt  en ging hij een nota maken .

dit zou op het einde van de week in orde moeten zijn, zo niet betaal ik enkel  het bedrag van Flex en geen extra kosten van gebruik van telefoon.

 

Reputatie 7
Badge +3

@andre vb

Ondertussen merken we dat dit probleem bij enkele andere klanten ook voorkomt

Onze It dienst is op de hoogte gebracht

je dossierbeheerder weet er ook van en houdt hier rekening mee

Groetjes

Tina

Badge +4

Kan er ook nog eens iemand kijken naar mijn aanrekening ? telefoons zouden aangerekend zijn terwijl er onbeperkt bellen is in een Flex pack  ?

Mvg,

Reputatie 7
Badge +3

@RedsFan Ik heb hiervoor een dossier 46147971 aangemaakt voor verder nazicht.De dossierbeheerder zal u persoonlijk na het onderzoek contacteren.Groetjes,Joel

Badge +4

Oké dank uwel.

 

klachtnummer 46109729 blijkbaar afgesloten zonder dat ik daarop  punten zou op kunnen  geven.

ik heb een Flex abonnement TV  internet met vaste lijn.

telkens als ik gebruik van de mijn telefoonlijn doe rekenen ze gebruik aan buiten bundel dit loopt  serieus op.

ausustus 2020 boven de 26 EURO , voor de maand september 2020 reeds meer dan 72 EURO.

Ik heb meerdere malen gebeld sinds einde augustus naar de klantendienst  om het probleem te melden.

en dat ik niet akkoord ging met de extra kosten. ze hadden dan een kredietnota  26 EURO gemaakt.

en had nog 97,50 EURO TE BETALEN.

Dit bedrag is ondertussen betaald.

 

gisteren heeft Proximus mij gebeld( 02 373 81 12.) de medewerker van Proximus vertelde mij dat alles in orde was.

alles in orde meer kon hij mij niet vertellen.

en dat er kredietnota ‘s zouden opgesteld worden voor een bedrag van ongeveer 100 EURO om de kosten  te dekken.

meer uitleg kreeg ik niet.

dan vertelde hij mij ook

 dat ik met mijn Flex abonnement niet  tijdens de dag mag bellen enkel maar na 17u00 tot 08u00.

ook geen verdere uitleg, hoe en waarom?

 Dit is niet ernstig  ik heb het contract daar staat zwart op wit onbeperkt bellen met vaste lijn in Belgie.

ik ga  niet mee akkoord met eenzijdige veranderingen dat zij uitvoeren ik hoef geen kredietnota s .

 van verschillende bedragen zonder uitleg.

Ik ga terug contact opnemen met de klantendienst tot dit probleem volledig is opgelost.

blijkbaar weet de linker voet niet wat de rechter voet doet.

Ik stel vast dat het bedrijf Proximus niet de goed kant oploopt.

hebben Flexabonnementen nog kinderziektes.

Graag had ik willen zeggen als u van plan bent om een abonnement te nemen, kijk alles goed na.

GEEN PUBLICITEIT VOOR PROXIMUS

 

 

 

 

het is blijkbaar een bekend probleem zie ook hier → https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/niemand-aanwezig-op-de-lijn-080022800-om-een-probleem-met-het-factuur-51325?postid=663090#post663090

ondertussen ben ik naar de shop van Proximus geweest, daar hebben ze bevestigd dat ik wel degelijk  met het Flex abonnement kan bellen zonder extra kost  in Belgie met de gewone telefoonlijn en 1000 minuten , en ze begrijpen waarom hun collega anders verteld.

Ik wacht volgende factuur af niet in orde schakel over en zal  klacht overmaken naar de ombudsdienst.

 

Dat zullen ze wel in orde zetten, aangezien ze dit reeds in andere vergelijkbare berichten gemeld hebben dat het een gekende fout is en er ook mee bezig zijn 

Mogelijks zal je pas maandag verder info krijgen van een proximus forum medewerker want in het weekend komen zij niet op het forum.

Reputatie 7
Badge +3

@andre vb Ik heb je vraag verplaatst naar het oorspronkelijke topic. Volgens de info dat ik kan terugvinden in het dossier werd het probleem door een tussenkomst van IT opgelost. Groetjes, Antonella

Badge +4

@RedsFan Ik heb hiervoor een dossier 46147971 aangemaakt voor verder nazicht.De dossierbeheerder zal u persoonlijk na het onderzoek contacteren.Groetjes,Joel

Inmiddels 10 dagen verder, nog geen antwoord of reactie….

mvg,

Reputatie 7
Badge +3

@RedsFan  Mijn excuses voor de vertraging. Ik heb het dossier zelf in behandeling genomen en alvast een creditnota opgemaakt voor de onterecht aangerekende gesprekken van de maand augustus. Deze zal binnen enkele uren zichtbaar zijn in MyProximus. Ik volg het ook verder voor je op. Groetjes, Antonella

Badge +4

Oké dank u wel voor de rechtzetting ! :thumbsup_tone2:

Reageer