Skip to main content

Ik ben sinds een tijd terug verhuist wegens relatiebreuk. Alles staat normaal op naam van mijn ex, maar toch staat er op de aanrekening nog steeds mijn naam. Aangezien ik mijn post laat doorsturen komt de factuur van mijn ex steeds bij mij aan. Ik ben daarnet ook overgestapt van mobiel abonement dus mijn naam hoeft helemaal niet meer op die aanrekening te staan. Hoe lossen we dit op?

Dag @GrietBrin dit geval moet er een overname gebeuren: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_take_over/particulieren/support/myproximus/verhuizen-wijzigen-of-opzeggen/contract-wijzigen/iemands-nummer-tv-of-internet-overnemen-.html Groetjes, Heidi


@HeidiE , bedankt voor de hulp. Ik had echter toch nog een klein vraagje. Zij kan gewoon mijn klantennummer overnemen?


@GrietBr

er zal een nieuw klantennummer worden overgemaakt bij overname

tenzij er een ander bekend klantennummer is dat gebruikt kan worden

groeten

Tina


Reageer