Vraag

Mixup in contracten na aanvraag om GSM-nummer over te dragen

  • 23 September 2023
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 13 reacties

Hallo,

Help! Enige tijd terug is de dochter gaan samenwonen en hebben we een aanvraag ingediend om het GSM-nummer van de dochter over te dragen van mijn klantnummer naar hun nieuwe klantnummer.  Dat leek in orde te zijn: op de afrekening van augustus staat het nummer nog vermeld, op de afrekening van september niet meer (telkens ontvangen begin van de maand).  So far so good.

Tot vandaag: plots merk ik dat ik na het inloggen op MyProximus enkel de contractgegevens van mijn dochter haar contract zie en niet meer die van mij (adres, klantnummer, producten… alles is verandert).

EN DAT IS NIET DE BEDOELING ! enkel het gsm-nummer moest overgedragen worden !!

Graag deze situatie asap terug corrigeren a.u.b. zodat ik mijn eigen contract terug kan beheren!

Alvast bedankt.

(en zeggen dat ik net tevreden was na de omschakeling naar Fiber…)


4 reacties

Reputatie 1

Kleine update: bij nadere controle blijkt dat ik beide contracten/klantnummers kan kiezen zowel het mijne als dat van de dochter. Dus opgelucht dat ik mijn producten nog kan zien maar ik hoef die van de dochter niet te zien…

Hoe lossen we dit op ?

Reputatie 1

En vandaag weer problemen, nu zie enkel het overgedragen GSM-nummer (dus dat van de dochter) via MyProximus. Geen andere producten die in mijn pak zitten, Internet, TV etc… niet meer te zien 😣

 

Graag oplossing hiervoor aub.

Reputatie 7
Badge +3

@Kris  Heb je de cache en /of coockies al eens gecleand van je app of site?

Reputatie 1

Hi,

Momenteel is het in orde zonder iets bijzonders te doen. Maar met cache en cookies kom je er volgens mij niet, ik heb nog nooit het nieuwe klantennummer van de dochter ingevuld dus dat kan op geen enkele manier bewaard zijn, laat staan dat ik plots al hun gegevens te zien kreeg alsof het mijn contract was (GDPR ?)…

Maar goed, fingers crossed. 🤞

Enige resterende probleem is dat ik via de app mijn afrekeningen niet meer mag zien want ik ben blijkbaar geen administrator meer (en wanneer ik het wil worden komt er een lege foutmelding, dus ik zie zelfs niet wat er mis is).  Maar afrekeningen krijg ik nog altijd dus misschien komt dat ook wel vanzelf in orde.😀

Momenteel maak ik mij er niet meer druk om.

Reageer