Skip to main content

Beste,

 

Na verschillende telefoons , en steeds het antwoord dat het in orde is ,moet ik nog steeds vaststellen dat een over gedraagd gsm nummer , nog steeds in mijn Minimus staat, en nog steeds aan mij gefaktureerd wordt..

Dit ging uit mijn Minimus gehaald worden , maar het bewuste nummer staat er nog steeds in , nu al 3 maand, nog steeds niet opgelost…

Steeds moet ik bellen ,om het faktuur aan te passen ,...en steeds de belofte dat het in orde is ..

Maar steeds is het noppes !!!

Hoelang gaat dit nog duren ????????????

Is het nu zo moeilijk om het nummer te fakturen bij de juiste persoon , en het eindelijk uit mijn Minimus te halen ??

Best de hulp van iemand van het proximus forum team hier afwachten om dit in orde te brengen, het kan zijn dat ze pas morgen je echt kunnen verder helpen afhankelijk of de achterliggende diensten nog present zijn.


Dag @Danny64

Alvast de excuses hiervoor.
Ik heb een dossier (45415173) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en in orde brengen.
Mvg, KoenN


Reageer