Mijn persoonlijk adres !!

  • 30 August 2023
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 23 reacties

Geachten,

Ik ontving vandaag (30/08/23) een brief van Proximus via een persoon van onze “Syndic”.
Wat blijkt nu, dat deze brief verstuurd werd op 18 april 2023 !!
Bij nazicht, bleek dat de verzender Proximus, mijn adres niet volledig heeft genoteerd en het appartemenstnummer niet meedeelde.

Ik probeerde via e-mail, de klantendienst te bereiken, doch dat is wat anders !!!!

Die ontvangen volgens mij liefts geen e-mail, gezien de weg we moeten afleggen, om op een
dood eind te belanden, met items, die niet tot dit onderwerp behoren.
 

Daarom vraag ik,  via deze weg, mijn adres op een gepaste wijze wijze te willen aanvullen met het appartementnummer, om voorgaande situaties te vermijden.

Mijn klantnummer:  2385***

Toevoeging busnummer na mijn straatnummer:   BUS 0103 (nul één nul drie).

Hopelijk sturen jullie dit door naar de bevoegde dienst, die deze correctie aanpast.

Alvast bedankt bij voorbaat.

Uw lid.


3 reacties


Uw gegevens staan nu publiek.

De PX medewerkers komen morgen pas terug, dit is geen 24/7 dienst.
U past beter uw Forum Profiel aan ipv hier uw gegevens open en bloot mee te delen. Doe dit via     https://nl.forum.proximus.be/settings/profile    (terwijl je ingelogd bent). In het veld 'Ticket' kun je nog specifieke/privé info vermelden zoals uw correct adres.. Dit is enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers.

Dan kunnen ze morgen dadelijk aan de slag.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @RMO1 ‘t is aangepast! Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Hallo HeidiE,

Bedankt voor de aanpassing van mijn adres bij jullie in de klantendienst en andere

diensten.

Met vriendelijke groeten..

RMO1.

Reageer