Hallo
Wat moet ik doen met een betaalde rekening waarvoor ik vandaag een betalingsherinnering krijg??? Alles is betaald via proximus zelf!
Help!
Hallo
Wat moet ik doen met een betaalde rekening waarvoor ik vandaag een betalingsherinnering krijg??? Alles is betaald via proximus zelf!
Help!
TUI: morgen komen de Proximus forummedewerkers terug langs op het forum om je verder te helpen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier morgen de draad opnemen.
Ik heb gisteren ook zo’n sms gekregen van (zogezegd) Proximus met openstaande factuur, heb zelf de sms niet geopend direct verwijderd en je kunt trouwens via MyProximus checken of er nog een factuur open staat/te betalen valt
Deze morgen nog een sms ontvangen op mijn start scherm stond “schulden nog niet vereffend ….. “
ook direct verwijderd zonder openen.
doorsturen naar verdacht@safeonweb.be kun je ook doen.
Inderdaad het stopt gewoonweg niet.
Hallo
"Wij hebben je betaling .... niet ontvangen"
Dit was in de proximus app zelf. Maar ik zie nu ook niet onmiddellijk een probleem met de betaling. Toch is het een raar gedoe geweest.
In ieder geval bedankt voor de reacties.
Groetjes
Corina
Dankjewel Luc.M !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.