Skip to main content

Beste

ik heb al mijn materiaal opgestuurd toch blijf ik hier maningen voor krijgen.

Telefonisch heeft een medewerker mij in juni bevestigd dat het materiaal inderdaad werd opgestuurd op 10/05/2022. Hij heeft de toen lopende afrekening gecorrigeerd maar helaas blijf ik nu toch nog rekeningen ontvangen.

mvg

@Avh91 Ter info: In afwachting dat de Proximus forummedewerkers hier morgen terug langskomen, zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zo kunnen zij hiermee direct aan de slag van zodra ze hier de draad opnemen. 


Goedemiddag

Excuses voor het ongemak

bedankt om je gegevens in te vullen

Ik heb de oorzaak gevonden:

je toestellen werden idd verwijderd uit je producten, maar decoder is blijven hangen in facturatie

De aanrekeningen werden gecrediteerd en via IT laat ik dit toestel nog verwijderen uit je facturatie

Tegen volgende maand moet dat opgelost zijn: ik volg het zelf op.

Vriendelijke groeten

Tina


Smartphone werkt niet meer,dus naar Proximus Oostende.Top service en hersteld in 10 seconden GRATIS . Dank ex collega  Mike . Dooms Eddy ex teleboetik Oostende . Dat is nog echte Proximus service toptop 


Dat horen we graag 😀


Reageer