Dag @Jamo voor zover ik kan zien staat er geen domiciliëring meer actief, vermoedelijk is er een IT- probleem. Dossier 45017512 is opgemaakt voor nazicht, de bevoegde dienst zal je verder informeren. Grt, Heidi
@HeidiE
Bedankt voor het antwoord. Ondertussen heb ik een mail ontvangen met weer hetzelfde standaard antwoord dat er geen domiciliëring actief staat. Ik kan u verzekeren dat Proximus nog altijd een actief mandaat heeft staan bij mijn bank. Ik heb deze geblokkeerd maar ze staat er nog. Volgens mijn bank zijn jullie verplicht om deze op mijn vraag te verwijderen. Ik heb ondertussen ook geantwoord op de mail met nogmaals hetzelfde verzoek. Ik zie dat de knop” betalen “ terug is waarvoor bedankt.
mvg
Dag @Jamo de laatste aanpassing in jouw facturatie gebeurde met ingang van 18/02/2020. Op de laatste 2 facturen staat de uitnodiging om zelf te betalen. Ik vrees dat de doorstroming wat langer geduurd heeft. Grt, Heidi
Geachte,
Nogmaals de vraag om het mandaat te verwijderen!!! In het antwoord van mijn bank staat het volgende:
“Zij hebben dit mandaat wel degelijk gedeactiveerd, maar Proximus heeft deze niet laten schrappen bij de bank. “
mvg
@Jamo ik heb dossier 45017512 voor de financiële dienst heropend voor verder onderzoek. Groetjes, Antonella
Wanneer denken jullie het mandaat eindelijk te laten verwijderen?
Dag @Jamo , dit mandaat staat in geen enkel intern programma meer actief, ik heb een tussenkomt van onze IT-dienst gevraagd. Mvg, Heidi
Geachte,
Nogmaals de vraag om het mandaat te verwijderen!!! In het antwoord van mijn bank staat het volgende:
“Zij hebben dit mandaat wel degelijk gedeactiveerd, maar Proximus heeft deze niet laten schrappen bij de bank. “
mvg
Het enige dat jullie moeten doen is het mandaat laten schrappen bij mijn bank. Niet moeilijk toch.
Bedankt !!
Dag @Jamo , dit mandaat staat in geen enkel intern programma meer actief, ik heb een tussenkomt van onze IT-dienst gevraagd. Mvg, Heidi
Dag @HeidiE ,
Wat hebben jullie IT-diensten nu weer gedaan,nu staat er niets meer in My Proximus. Zowel in de app als via de website alles leeg. Geen facturen meer niets nada. Wanneer gaat het ophouden? ipv iets op te lossen krijg ik er steeds maar problemen bij. Komen jullie het hier eens uitleggen waarom we nog klant blijven bij jullie want mijn krediet is op.
@Jamo Er zijn in de eerste helft van deze week algemene problemen geweest met MyProximus. Deze zijn opgelost en alles werkt nu terug normaal.
Dit staat volledig los van de problematiek met de domiciliëring.
Groetjes,
Antonella