Ik heb net gemerkt dat je elke maand 19,96 euro van mijn rekening haalt voor livefootbaltv. Ik heb deze service nooit besteld en ik kijk geen voetbal. Geef mij mijn geld terug, a.u.b
Ter info:
Ref.:
Info: betrokken bedrijf dient aan te tonen dat u de betrokken dienst effectief hebt onderschreven of u terugbetalen
demon games | PM Connect LTD | help.be@pmconnect.co.uk | 0800 20 567 |
Wetgeving
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&cn=2018121227&table_name=wet
Hfdst 2 art 9 & 12
Ter info:
Ref.:
Info: betrokken bedrijf dient aan te tonen dat u de betrokken dienst effectief hebt onderschreven of u terugbetalen
demon games PM Connect Ltd e-mail help@pmconnect.co.uk tf 0800 20567
Wetgeving
www.ejustice.just.fgov.be/cgi_loi/change_lg.pl?language=nl&la=N&cn=2018121227&table_name=wet
Hfdst 2 art 9 & 12
Ik heb het al een paar keer gezegd maar het blijft me verbazen dat Proximus samenwerkt met zulke firma's. En ik kan iedereen maar aanraden voorzichtiger te zijn.
Van de info of de providers er niets aan kunnen doen ben ik toch niet helemaal overtuigd. Het draait toch maar om geld hé. Hoe meer hoe beter. En eigenlijk is het toch niet helemaal eerlijk. Ik kijk wel alle maanden mijn factuur na alvorens aan Proximus te betalen. Waarom doe ik dat niet voor andere facturen. Voor Proximus, geen automatische betaling. De kleine lettertjes, eerlijk, ik lees dat niet, wie wel? Ik had van een overheidsonderneming toch wat meer reactie verwacht alvorens zulke abonnementen te aanvaarden. Bvb vragen of hun klant instemt met die prijsverhoging. Via software is dat eigenlijk simpel hè.
Ja dat klopt wel, maar voor een ticket op de tram of om te parkeren moet je wel telkens zelf actie ondernemen. En daarvoor moet ik wel het nummer kiezen. En een sms sturen. Daarom heb ik nog niet elke maand een factuur voor het een of het ander. Dat komt omdat De Lijn en die parkeerfirmas te vertrouwen zijn.In het geval van dat voetbal abonnement heb ik toch de indruk dat de mensen er wat in geluisd worden. Proximus weet dat zeker. Zo een voetbalabonnement wordt er bijna sluiks aan toegevoegd. Het ligt natuurlijk ook wel een beetje bij nonchalante mensen. Vroeger kwamen al eens mijn kleindochters overnachten en dan gebruikten ze mijn PC om spelletjes te doen. En dan heb ik ze een keer verwittigd : als ik daarvoor een factuur krijg is het uit jullie spaarpot. Nooit geen factuur gezien, omdat ze wel oppasten.
ik denk dat dit evenveel met volwassen voorvalt het is zo dat je soms heel attent moet zijn en net het zelfde voorbeeld bv. aan de berichten die hier de revue passeren (= frequent voorvalt) dat je gewoon kunt vaststellen dat de meerderheid de voorwaarden op de proximus pagina’s niet eens leest.
En om eerlijk te zijn het is mij ook al voorgevallen hoor, zeg nooit nooit
Ik zou ook inderdaad nooit mijn kredietkaart aan iets koppelen is gewoon de kat bij de melk zetten ...
Ja, het gaat dan waarschijnlijk over softwarebugs. En dat is ook niet goed.
Bij Google play moet je goed opletten, en ook met de shop van Apple. Vaak zijn er gratis programma’s maar zijn sommige diensten die ze aanbieden wel betalend. Bvb Zoom is een software voor oa videoconferencing, is gratis, maar in geval een conferentie langer duurt dan 40 minuten wordt de dienst betalend.
Kun je die betaaldiensten bij Proximus niet gewoon uitzetten, Allemaal hé.
inderdaad dan zet je wel alles uit, dus betalen voor de bus enz.. gaat ook niet meer ….
ja en dan nog verschieten als er een onvoorzien bedrag van hun rekening afgaat ook zeker
Inderdaad maar dat is jammer genoeg een eigen risico. Je moet al de goodwill willen hebben van de google play en de apple store voor dat ze het geld eventueel terugstorten of je moet een aanvraag indien bij jouw kredietkaartmaatschappij. Maar dat gaat moeilijk zijn want er is bewijslast van de aankoop.
ik zal me er maar verder bij houden van geen kredietkaart te koppelen, maar ieder doet uiteraard zijn goesting, dat is een feit
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.