Goeiendag,
Ik heb een probleem met een 'laattijdige' annulatie van een afspraak met een technician op 21/09/2023.
Situatieschets: men ging fiber installeren bij ons thuis op naam van mijn zus. Technician is langsgekomen, en heeft gezien dat er bekabeling tekort was voor fiber, dus moest hij terug een afspraak maken. Ik heb contact opgenomen met jullie op 13/09 (telefonisch), en er werd per ongeluk een afspraak gemaakt op mijn naam voor de technieker nog eens langs te laten komen. Deze werd gepland voor donderdag 21/09/2023. Mijn zus had ook die dag gebeld vanuit haar werk en ze hebben haar een afspraak gegeven voor hetzelfde adres op vrijdag 22/09/2023. Geen probleem, natuurlijk zijn we beleefd en annuleren we 1 van de 2 afspraken de volgende dag (14/09) zodat er geen misverstanden opkomen en geen tijdsverlies optreedt. Dit wilt zeggen dat er 1 week op voorhand de afspraak werd geannuleerd... Hoe komt het dat dit als laattijdig wordt gezien? Waarom wordt er een kost van 59€ aangerekend - het is duidelijk geen laattijdige annulatie? Er is geen technieker op donderdag 21/09 langs geweest, maar wel op vrijdag 22/09 (afspraak die mijn zus met jullie heeft gemaakt). In principe is dit toch een afspraak die verzet is geweest en niet geannuleerd – de technieker is tenminste niet voor niets moeten komen op 21/09 door mijn annulatie!!! En hij heeft zijn werk gewoon kunnen doen op 22/09/2023. Willen jullie me aub verder helpen met dit factuur?