Skip to main content

Beste,

 

De technieker zou normaal bij ons langskomen om Proximus internet aan te sluiten/om te kijken of alle kabels in orde waren. Wij hebben echter deze afspraak ruim op voorhand eerst via Proximus ChatBox en daarna nog eens telefonish geannuleerd. De afspraak was echter ook minstens 3 weken op voorhand geannuleerd. De medewerker die ons verder hielp vertelde me dat alles in orde was en heefts niets gezegd over een laattijdige annulatie. Tot mijn verbazing kreeg ik een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie van bestelling.

 

Wij veronderstellen dat dit echter niet klopt mits we 3 weken op voorhand hebben geannuleerd? Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit recht te zetten? Danku

 

Referentie:R4WEBSHOP01699****-1

Klantennummer: 25916***

 

Mvg

@MarieVA 

Tip: best dat je via je originele post → Laattijdige annulatie factuur?! | Proximus Forum, verder werkt om verwarring te vermijden voor de Proximus medewerkers die pas maandag hier terug langskomen.


@MarieVA 

is opgelost.

groetjes

Tina


Reageer