in Juli heb ik voor de zoon een Mobilus S Fullcontrol genomen , hij had daarvoor een herlaadkaart van Proximus. Op deze kaart stond nog een bedrag van rond de 24 euro , deze ging in mindering gebracht worden op de volgende factuur. Ik ben ondertussen al twee facturen verder en nog steeds is deze niet in mindering gebracht ????? Telkens als ik bel krijg ik het antwoord " op de volgende factuur zal dit wel aangepast worden ". Als ik bel dan hang ik meer dan een half uur aan de lijn , en dan wordt er nog niet eens opgenomen. Hoe zit dat met jullie service , toch een beetje triestig , niet ?
Blijkbaar is het (voorlopig?) - spijtig genoeg - niet meer mogelijk gebruik te maken van onderstaande “elektronisch schriftelijke) werkwijze voor facturatieklachten/vragen
hulp op maat - ik ken mijn nummer - ik heb een vraag over mijn factuur - een klacht indienen of andere vraag (normaal kan er aldaar op deze wijze een formulier ingevuld worden en is er een schriftelijk spoor van uw klacht)
Mocht er op korte termijn geen reactie komen van Proximus-medewerkers op dit publieke forum en het betrokken saldo niet verwerkt is/werd in uw factuur te ontvangen in september lijkt het mij aangewezen schriftelijk een klacht hieromtrent in te dienen (Proximus Klantendienst Residentiëel Koning Albert II-laan 27 1030 Brussel)
Succes
En als dit niet moest het geval zijn dan kun je de bovenstaande raad nog altijd overwegen
TBI: hulp en contact over factuur → https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_global/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/uitleg-over-je-factuur/een-vraag-over-je-factuur-aanrekening-of-verbruik.html
Dit krediet van +/- 24 euro werd alvast opgebruikt op 25/07/2020.
Groetjes,
Antonella
Ik vrees dat bovenstaande niet direct in lijn is met onderstaande komende van de Proximus website
Overschakelen naar een abonnement of Full Control
- Als je al een Pay&Go-kaart hebt, dan kun je een abonnement kiezen en bestellen. Als er nog belkrediet op je Pay&Go-kaart staat, dan wordt dit (met uitzondering van promokrediet) automatisch in mindering gebracht op je 1ste factuur.
Vermits Full Control een abonnement is, dient mijns inziens op basis van bovenstaande het P&G belkrediet integraal in rekening te worden gebracht op de eerstvolgende afrekening van het abonnement Full Control
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.