k ben klant nr 1427283. Ik ben full klant sedert meer dan 40 jaar (rtt, belgacom, proximus), sedert jaren zelfs op 2 adressen. Nu constateer ik dat sedert mijn factuur van mei, mijn abo niet alleen met 10 euro is opgeslagen, maar dat i k ook mijn korting van 5 en 3 euro als trouwe klant zonder boe of ba ben kwijtegspeeld. Zonder verwittiging of motivatie (ik heb het dan over die kortingen). Graag met terugwerkende kracht die kortingen terug aub, er was geen enkele reden om daarop terug te komen. !!!
Edit
Ik had vooraf via chat contact met jullie diensten daarover en daar werd me zonder bijkomende uitleg of duiding meegedeeld dat kortingen heractiveren niet mogelijk is ??
Conclusie: pech gehad mijnheer. U bent uw korting kwijt, we weten niet waarom en kunnen verder ook niets doen.
Mijn factuur is op 2 jaar tijd van iets meer dan 130 naar meer dan 162 euro opgeslagen !!!
Sorry, maar dit pik ik niet meer. Graag een dringende oplossing !!