Vraag

korting verdwenen zonder motivatie

  • 7 July 2023
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

k ben klant nr 1427283. Ik ben full klant sedert meer dan 40 jaar (rtt, belgacom, proximus), sedert jaren zelfs op 2 adressen.  Nu constateer ik dat sedert mijn factuur van mei, mijn abo niet alleen met 10 euro is opgeslagen, maar dat i k ook mijn korting van 5 en 3 euro als trouwe klant zonder boe of ba ben kwijtegspeeld. Zonder verwittiging of motivatie (ik heb het dan over die kortingen). Graag met terugwerkende kracht die kortingen terug aub, er was geen enkele reden om daarop terug te komen. !!!

Edit
Ik had vooraf via chat contact met jullie diensten daarover en daar werd me zonder bijkomende uitleg of duiding meegedeeld dat kortingen heractiveren niet mogelijk is ?? 
Conclusie: pech gehad mijnheer.  U bent uw korting kwijt, we weten niet waarom en kunnen verder ook niets doen.

Mijn factuur is op 2 jaar tijd van iets meer dan 130 naar meer dan 162 euro opgeslagen !!!

Sorry, maar dit pik ik niet meer.  Graag een dringende oplossing !!


6 reacties

Ter info in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Het is inderdaad nu zo dat de getrouwheidskortingen maar voor 1 jaar geldig zijn en dan moeten vernieuwd worden. 

Reputatie 5

Troost u,bij is de korting ook verdwenen sinds veranderen naar een andere flex. Ik krijg ook te horen dat die niet meer geactiveerd kon worden. Tja voor sommige hier zal dat wel normaal zijn zeker.

Je bedoelt waarschijnlijk Affinity = EPP programma (employee privilege program),
deze valt weg bij omschakeling naar Flex.
Maar dit wilt niet zeggen dat je daarom geen getrouwheidskorting kan krijgen.
Kortingen kunnen ook niet gecombineerd worden.

Enfin het is gewoon afwachten op een reactie van een PX moderator.

Reputatie 6
Badge +2

Nu constateer ik dat sedert mijn factuur van mei, mijn abo niet alleen met 10 euro is opgeslagen, maar dat i k ook mijn korting van 5 en 3 euro als trouwe klant zonder boe of ba ben kwijtegspeeld.

 

Die getrouwheidskortingen zijn toch b**shit en zuiver willekeur? Wie krijgt dat, wie krijgt dat niet? Wat zijn de criteria?

Ik ben RTT/Belgacom/Proximus klant sedert maart 1978 (> 45jaar) en heb nog nooit “getrouwheidskortingen” gekregen. In de tijd van ISDN en inbelverbindingen had ik soms facturen van > 60.000 BEF

Ik vind dat getrouwheidskortingen automatisch zouden moeten toegekend worden alle klanten, bijvoorbeeld op basis van aantal jaren klant (1% korting per jaar on-onderbroken klant  😃).

45% korting op mijn factuur zie ik wel zitten 🤣

Reputatie 7
Badge +3

Dag @fvd getrouwheidskorting actief vanaf 01/08/2023, gedurende 12 maanden. Bevestigingsmail volgt. Groetjes, Heidi

Reputatie 5

Ik zal mezelf dan maar een korting geven. Mobile Vikings 52 €  per maand voor onbeperkt internet en 10 gb mobile. Proximus 66,99 € voor juist hetzelfde. Ik ga dat eens bekijken.Trouwe klanten moet je tenslotte verdienen.

mvg

Reageer