Vraag

korting als trouwe klant

  • 21 October 2021
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Beste,

Kunnen jullie mijn trouwe klant korting terug activeren voor de volgende 12 maanden?

Als ik dit niet iedere keer opnieuw aanvraag verdwijnt dit op mijn factuur.

Spijtig dat dit niet automatisch verlengt wordt en ik dit iedere keer opnieuw moet aanvragen.

Ik ben toch nog steeds een trouwe klant ?

Heb nochtans alle vele telefoontjes gekregen van jullie concurrenten om over te stappen maar ik blijft trouw aan Proximus.

Hopelijk houden jullie hiermee rekening en krijg ik de volgende 12 maanden terug mijn getrouwheidskorting?

mvg

Dank bij voorbaat


3 reacties

FYI: de toekenning van korting hangt ook af van de samenstelling van je Proximus totaal pakket, maar de Proximus forummedewerkers  zullen je zeker verder helpen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @fd396156 ik maak dossier 49482346 en volg dit verder voor jullie op! Groetjes, Heidi

Beste,

Kunnen jullie mijn trouwe klant korting terug activeren voor de volgende 12 maanden?

Als ik dit niet iedere keer opnieuw aanvraag verdwijnt dit op mijn factuur.

Spijtig dat dit niet automatisch verlengt wordt en ik dit iedere keer opnieuw moet aanvragen.

Ik ben toch nog steeds een trouwe klant ?

Heb nochtans alle vele telefoontjes gekregen van jullie concurrenten om over te stappen maar ik blijft trouw aan Proximus.

Hopelijk houden jullie hiermee rekening en krijg ik de volgende 12 maanden terug mijn getrouwheidskorting?

mvg

Dank bij voorbaat

Kortingen zouden automatisch moeten zijn.

Reageer